گلایه اکثر هشترودی ها از وضعیت نامناسب خیابانها وکوچه های بدون آسفالت وپر از چاله چوله

به گزارش رکنا،متاسفانه هنوز هم یکی از اصلی ترین و مهترین گلایه های مردم این شهر, وضعیت معابری است که روز بروز بر فرسودگی آن افزوده می شود, در اکثر موارد علیرغم اینکه محلات و خیابان های پرترددی هستند شباهتی به محلات شهری ندارد و گاهی نام آبادی هم نمی شود بر آنها گذاشت و علیرغم سیمای بسیار نامطلوبی که به شهر داده است, گذر شهروندان پیاده و سواره را به شدت تحت الشعاع قرار داده است و امان مردم را بریده است اما آنچه در مقابل بیان می شود انجام نهضت اسفالت در سال گذشته در هشترود و تداوم ان در سال جاری است!!!!!

این در حالی است که در بیشتر محلات پر سکنه هشترود مثل شهرک شهریار, شهرک فرهنگیان, محله سید درسی, ارمنستان, چایکنار و چایکنار از طرف خیابان واحدی جنوبی که مدت یک سال ونیم است که بدون آسفالت رها شده وتبدیل به کرت سیب زمینی شده است .... با کوچکترین بارش های باران مردم به جای لذت از باران بهاری چنان در گل و لای فرو می روند که برایشان از باران چیزی بیش از دو جفت کفشی که نمی داند هنگام ورود به محل کار, حیاط یا راهروی ورودی منزل چگونه تمیز کنند و یا ماشین هایی که در محلات شهری لاستیک ها چنان در گل فرو نشسته که انگار در روستایی دور افتاده ودر جاده مال رو وصعب العبور تردد کرده است.

نهضت آسفالت پیشکش مسئولان شهرداری

باشد, لطفا با انعکاس مجدد و چندباره این موضوع که کمترین کار از سوی رسانه هاست تلاش کنید تا شاید راهی به سوی حداقل لکه گیری گسترده معابر از طریق آسفالت سرد باز شود و کودکان, بزرگسالان, سالمندان از کمترین حق و مطالبه شهروندی خود از شهرداری که بازی کردن, قدم زدن , رانندگی کردن بدون فرو رفتن در چاله ها و گودال های پر از آب باران و گل و لای و... است بگشایید.

عکسها مربوط به خیابان چایکنار از طرف خیابان واحدی جنوبی است که خودروها هنگام تردد در این مسیر آفتاب ،مهتاب بازی می کنند.چون پستی وبلندی این مسیر آن قدر زیاد است که خودروها در هنگام تردد مجبور هستند جهت جلوگیری از برخورد زیر خودرو به چاله وچوله بصورت زیگزاگی رانندگی کنند.

لازم به توضیح است که این خیابان تازه بازگشایی شده حداقل یک گریدر برای صاف کردن چاله و‌چوله از طرف شهرداری جهت رفع پستی بلندی های این مسیر نیامده که با یک تراش سطحی این چاله ها، کمی از مشکلات اهالی این خیابان را مرتفع کنند وخودروها هنگام تردد دچار مشکل نشوند واز همان مسیر اگه به سلامتی گذر کردند به جلوبندی مراجعه نمایند (لای گل ولای گیر نکردند)شاید فرجی حاصل شد انشالله در زمانش آسفالت هم شد خدا را چه دیدی ؟!!!آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟