مرحله دوازدهم از رزمایش کمک‌های مومنانه در هشترود اجرا شد

به گزارش رکنا، امام جمعه هشترود از توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی ستاد نماز جمعه، خیران و خانواده‌های شهید بصیری و شهید غفارزاده خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها در قالب مرحله دوازدهم از رزمایش کمک‌های مومنانه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا افزود: این بسته‌ها توسط اعضای ستاد نماز جمعه، دفتر آستان قدس رضوی و خانواده‌های انجمن حمایت از زندانیان بین آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

وی ارزش هریک از این بسته‌ها را سه میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی از قبیل روغن مایع، سه بسته ماکارونی، یک قوطی رب گوجه‌فرنگی، یک بسته حبوبات، برنج و سیب درختی است.

وی اضافه کرد: کمک‌های این ستاد و خدمات جهادی همچنان ادامه خواهد داشت و از همه مردم و عزیزان خیر می‌خواهیم که همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و این کمک‌های مومنانه را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار رکنا طرح خیرخواهانه «کمک مومنانه» موجب رفع برخی مشکلات آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان کشور شده و انسجام بیشتر ملت ایران را در پی داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟