نهضت آسفالت‌ریزی خیابان‌های هشترود امسال هم ادامه می‌یابد

به گزارش رکنا، شهردار هشترود با اشاره به آغاز نهضت آسفالت‌ریزی خیابان‌های این شهر طی سال گذشته، گفت: این نهضت در سال جاری نیز ادامه می‌یابد و منابع مالی مورد نیاز برای آن نیز در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری پیش‌بینی شده است.

مهدی پورصادق روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نهضت با هدف تسهیل عبور و مرور شهری کلید خورد و در سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و معابر درجه ۲ شهر آسفالت‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: از جمله خیابان‌ها و معابری که در سال گذشته آسفالت‌ریزی شد، می‌توان به خیابان‌های شهید رجایی، حاج قاسم سلیمانی، تربیت ۳ در شهرک فرهنگیان و بهسازی ورودی شهر اشاره کرد.

وی در مورد احداث پارک بانوان به عنوان یک مطالبه جدی مردم نیز اظهار داشت: منابع مالی برای احداث این پارک در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری هشترود پیش‌بینی شده و امسال پس از تعیین محل، برای احداث آن اقدام می‌شود.

شهردار هشترود بیان کرد: اگر مردم و خیران در مورد تهیه زمین برای این اقدام عام‌المنفعه مشارکت کنند، روند احداث این پارک تسهیل خواهد شد.

وی در مورد جلوگیری از گسترش دستفروشی در سطح شهر نیز افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، به جای مقابله به دنبال ساماندهی دستفروشی هستیم و به همین منظور محلی در داخل شهر برای ساماندهی دستفروشان تعیین کرده بودیم.

«پورصادق» به برگزاری جلساتی با دستفروشان نیز اشاره و بیان کرد: اگرچه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، هنوز دستفروشان هشترود در این مکان استقرار نیافته‌اند اما در صورتی همه متولیان و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مشارکت کنند، گامی مهم در مسیر ساماندهی دستفروشان برداشته خواهد شد.

وی این را هم گفت که بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور، شهرداری به تنهایی متولی این امر نیست و همه باید در این زمینه مشارکت کنند.

هشترود طی سال گذشته یک دوره جهش در اجرای پروژه‌های عمران شهری را پشت سر گذاشت تا جایی که بسیاری از پروژه‌هایی که قبل از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با مشارکت‌های مردمی تکمیل شد و برخی دیگر هم مراحل پایانی را طی می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟