حضور سرزده فرماندار هشترود در بیمارستان امام حسین (ع)

به گزارش رکنا،  فرماندار هشترود در اولین روز بهار ۱۴۰۰ به همراه دکتر انبارته معاونت فرمانداری و خانم زارعی بخشدار مرکزی به صورت سرزده در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود حاضر شد و ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی از خدمات دهی بخش های مختلف بیمارستان به ویژه بخش کرونا نیز بازدید به عمل آورد و در گفتگویی صمیمانه با برخی بیماران نحوه رسیدگی به بیماران و مشکلات احتمالی را جویا شد.

امینیان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کادر درمان در برابر کرونا مشقت‌های فراوانی متحمل شده است گفت: تمام کسانی که دغدغه سلامت کشور را دارند، در شرایط کنونی ضمن توجه و دعای خاص برای کادر پزشکی و درمانی مشقت‌های آن‌ها را نیز درک کرده‌اند.

تجلیل فرماندار هشترود از خدمات کار کنان اداره برق هشترود

امین امینیان فرماندار هشترود به همراه معاونت فرماندار وبخشدار بخش مرکزی سر زده از اداره برق هشترود دیدار کرد وبا اهدای گل سال جدید را به آنان تبریک گفت وبا اهدای گل عید نوروز را به کارکنان زحمت کش قسمت برق هشترود از آنان تقدیر کرد

در اولین روز از سال جدید بازدید فرماندار از مراکز نیروی انتظامی شهرستان هشترود .

فرماندار هشترود در اولین روز از فروردین ماه از خدمات نیروهای انتظامی تقدیر وتشکر کرد

فرماندار هشترود به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بخشدار بخش مرکزی پس از بازدید از منطقه انتظامی به اتفاق سرهنگ ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از مراکز انتظامی شهرستان بازدید به عمل آوردند. واز زحمات این عزیزان با اهدای گل تجلیل کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟