موج بیماری کرونا در 3 روستای شهرستان چاراویماق

به گزارش رکنا، نوروزی با اشاره به شناسایی ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در دو هفته گذشته, تعداد کل بیماران مثبت قطعی در این شهرستان را تا کنون ۸۳۱ نفر و ۱۴ مورد مشکوک با سی تی اسکن مثبت اعلام نمود.

این مقام مسئول ترکیب جنسیتی بیماران را ۴۲۵ مورد مرد و ۴۰۶ نفر بیمار زن و تعداد بیمار جمعیت شهری را ۲۵۵ و روستایی را ۴۵۹ نفر اعلام داشت و همچنین تعداد بیمار جمعیت مهمان شناسایی شده را ۱۱۷ نفر تشریح کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق , تعداد کل نمونه‌برداری پی سی آر اخذشده را ۲۹۰۰مورد و تعداد نمونه برداری تست سریع تاکنون را ۵۰۰ مورد بیان نمود وگفت: ۳۳ نفر از مبتلایان از طریق نمونه برداری تست سریع شناسایی شده اند.

نوروزی, همچنین تعداد انجام ویزیت در منزل توسط پزشک و ماما را ۴۰ مورد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان بر اساس اعلام آخرین وضعیت_آبی است.

تا کنون موردی قطعی از ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در چارایماق گزارش نشده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بر اجنتاب مردم از سفرهای غیر ضرور بین شهرستان های استان به دلیل شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در استان تاکید کرد و گفت تا کنون گزارشی قطعی از ویروس کرونای انگلیسی در چاراویماق گزارش نشده است.

وی از کلیه خانوارها و مردم فهیم و بزرگوار شهرستان استدعا داریم با گروه های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی علی الخصوص گروه مراقبت و رهگیری که اقدام به شناسایی زود هنگام بیماران بالاخص در بین افراد پر خطر و اطرافیان فرد مثبت می‌کنند همکاری مناسب داشته باشند.

نوروزی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه افزایش های نگران کننده اخیر به دلیل برگزاری مراسمات عروسی و عزا و عقد بوده است لذا مردم عزیز توجه داشته باشند که همچنان عدم حضور در تجمعات و پرهیز از برگزاری هر گونه مراسم ترحیم, عقد, عروسی, جشن تولد و توجه به اصول سه گانه پروتکل های بهداشتی استفاده صحیح از ماسک, شست و شوی مکرر دست ها و .. را در پیشگیری از شیوع بیماری بسیار حائز اهمیت می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟