جلسه استقبال از بهار به ریاست فرماندارشهرستان هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا، فرماندار هشترود از مردم خواست که به علت وجود بیماری کرونا از مسافرت های نوروزی خودداری نمایند.

وی در ادامه به فرارسیدن عید مبعث اشاره کرد وگفت: پیامبر رحمت للعالمین است یعنی مهر ومحبت حضرت رسول اکرم (ص) بر کسی پوشیده نیست خداوند رحمان در قران هم به رحمت للعالمین بودن حضرت محمد (ص)اشاره می کند.قابل توجه اینکه در قرآن کریم هم رحمت بر پیامبر اطلاق شد و هم رحیم بودن یعنی پیامبر اعظم هم برای همه مردم اعم از کافر و مومن رحمت عامه است و هم برای مومنین رحمت خاصه و اگر رحمانیت خداوند اشاره به لطف عام خدا دارد که حتی کافر و دشمنان دین را شامل می شود یعنی شما چگونه به خدایی که همه افراد حتی دشمنان و کفار را مشمول لطف و رحمت قرار می دهد ایمان نمی آورید. این نهایت نادانی شماست . پیامبر اعظم هم که رحمت عامه برای جهانیان معرفی شده است معنایش این است. چگونه رسولی که برای همه جهانیان حتی دشمنان و کفار رحمت است به او ایمان نمی آورید. این نهایت بی خردی شماست.

فرماندار هشترود در ادامه از مردم خواست با توجه به وجود کرونا از مسافرت به شهرها وروستاها خود داری کنند.

امینیان اضافه کرد: پرهیز از حضور در تجمعات، لغو سفرهای نوروزی، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مردم با عادی انگاری کرونا ویروس را جدی نگرفته و تصور می‌کنند این بیماری تمام شده در حالیکه شاهدیم پیک چهارم کرونا ویروس با سرعت زیادی در حال شیوع است.پس بهتر است مردم حتما به رعایت پروتکل های بهداشتی پیش از پیش جدیت نشان دهند.

هرگونه ساخت وساز در تعطیلات عید نوروز تعطیل است

فرماندار هشترود از شهرداری ونیروهای انتظامی خواست هرگونه ساخت وساز و جابجایی اسباب واثاثیه ممنوع است ودر صورت نیاز باید با اطلاع ادارات متولی انجام گیرد.

سد معبر در هشترود به یک معضل تبدیل شده است

امینیان از شهرداری خواست جلوی فروشندگان نیسانی ووانت بار وهرگونه سد معبر را بگیرند واز مغازه داران بخواهند که وسائل خود را در پیاده روها قرار ندهند چون این کار باعث سدمعبر شده ومشکلاتی برای مردم ورهگذران وعابرین می شود.

نماینده عالی دولت در هشترود خواستار افزایش فضای بانشاط در شهرها وروستاها شد وگفت:آنچه که جامعه را شاد می کند و به سلامت روحی و روانی افراد منجر می شود و در نهایت نشاط را به ارمغان می آورد، سبک زندگی است. برای آن که این مهم را به جامعه هدیه کرد باید بتوان سبک زندگی خود را تغییر داد. برای ایجاد تحول در سبک زندگی توجه به موضوع هایی همچون چگونگی پرداختن به اوقات فراغت، نوع مطالعه، وضعیت ارتباطات میان فردی، دوست یابی، ورزش، احترام به سنت ها و اخلاق، رویکرد و توجه به هنر و میزان هزینه ای که در سبد خانوار برای مسافرت و شاد بودن اختصاص داده می شود، ضروری و لازم به نظر می رسد. بنابراین برای نهادینه کردن نشاط در جامعه می بایست سبک و روش زندگی خود را تغییر و اصلاح کرد. وفضای شادی ونشاط را در جامعه گسترش داد تا مردم در این وضعیت کرونایی حداقل با فضای شاد ومفرح روبروشوند چون نیاز جامعه این را می رساند که مسئولین امر به این مقوله دقت کافی داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟