آمار طلاق نسبت به سال گذشته در هشترود بیشتر شده است

به گزارش رکنا، وی گفت:در سال ۹۹تعداد ولادت ۶۳۶نفر ،وفات به علت بیماری کرونا افزایش داشته است، ازدواج ۳۸۵فقره ومتاسفانه تعداد افرادی که طلاق گرفته اند ۱۰۹فقره ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نشان می دهد.

حامدی ادامه داد:مردم باید بدانند که مدت ثبت ولادت ۱۵روز می باشدوثبت فوتی ۱۰روز که متاسفانه برخی از مردم این وقت را سپری کرده وبعد از موعد مقرر مراجعه می کنند که اداره ثبت احوال در ثبت آمار با مشکل مواجه می شود.

معاون ثبت احوال هشترود ادامه داد:بعد از گذشت وقت مقرر شخص به اداره مراجعه می کند وما طبق قانون وظیفه داریم که اورا به قانون معرفی نماییم که با اندک جریمه ای برای انجام امور اداری به ثبت احوال مراجعه می کنند. که باید اطلاع رسانی شود که افراد در وقت مقرر به ثبت احوال مراجعه نمایند.

حامدی اظهار تاسف کرد:متاسفانه تعداد یک مورد از طلاق ها ۱۰الی ۱۴ساله می باشد وتعداد طلاق ۱۵الی ۱۹سال۲۵نفر است که طلاق گرفته اند.

معاون ثبت احوال هشترود متذکر شد :افزایش طلاق در هشترود ۱۲درصد می باشدکه نسبت به ازدواج افزایش چشمگیری داشته است وازدواج در هشترود به خاطر بیماری کرونا،وموارد دیگر کاهش نشان می دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟