تربیت صحیح فرزند در خانواده باعث پیشرفت وترقی او می شود

وی گفت:ایجاد برخی محدودیت های غیرقابل توجیه، محیط خشن، نبود رابطه دوستانه بین والدین و فرزند، ترس از والدین و... از جمله مهم ترین دلایل کمرنگ شدن ارتباط میان فرزند و والدین است واین موجب می شود که فرزندان به طرف دوستان ناباب کشیده شوند.

انبارته ادامه داد:افزایش روحیه ضد خانواده، پرخاشگری وستیزه جویی نتیجه این برخوردهاست؛ هر چه این رابطه با شکاف بیشتری باشد این عکس العمل ها بیشتر است تا جایی که این موضوع موجب می شود تا فرد به سوی گروه همسالان کشیده شوند و در این زمان افراد سودجو از خلأ نبود ارتباط فرزند با والدین استفاده می کنند و فرد را به بیراهه می کشند. به طوری که در باندهای فساد، قاچاق مواد مخدر، اعتیاد و.. وارد شده و در همین مراکز است که فرزند به کارهای دیگر از جمله سرقت نیز دست می زند .

انبارته تاکید کرد: پس والدین باید از جایگاه مدیری سختگیر به دوستی مهربان تغییر مسیر دهند تا بتوانند اعتماد فرزندان خود را جلب کنند سپس آموزش و پرورش و رسانه ها می توانند با آموزش های مهارت ارتباط در این زمینه به میدان بیایند. این را نیز در نظر بگیرید که بهتر است پسر با پدر و دختر با مادر خود رابطه خوبی داشته باشد و از هم جنس خود مهارت های مختلف بیاموزد اما متأسفانه گاهی اوقات پدر ها با وجود روحیه پرخاشگری ارتباط کمتری با فرزندان خود به خصوص پسر برقرار می کنند که ادامه این روند به صلاح نیست. وموجب می شود که فرد در دام افراد شرور افتاده وبیرون آمدن از این منجلاب پیامدهای جبران ناپذیزی را به خانواده ها وارد می سازد.

معاون فرماندار هشترود به وجود آسایش وامنیت در کشور نیز اشاره کرد وگفت:به حول وقوه الهی وبه کمک نیروهای مخلص نظامی وانتظامی ما دریک کشوری زندگی می کنیم که امنیت حرف اول را در آن می زند با توجه به اینکه دوروبر کشور ما را ناامنی فرا گرفته است واین امنیت را مرهون دلاوری وایثار وفدارکاری را مدیون زحمات شبانه روزی تمام نیروهای نظامی هستیم وخدا را شاکریم که در چنین کشوری زندگی می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار هشترود در آخر خاطر کرد:جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این مهم حاصل هوشیاری و حفاظتی است که سربازان و نیروهای رشید این مرزوبوم در دفاع از مرزها انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: رمز ماندگاری این انقلاب و نظام در ولایتمداری است و باید با گوش سپردن به منویات رهبری و عمل به آن‌ها از دستاوردها و ارزش‌های این انقلاب و نظام جانانه دفاع کردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟