قدردانی معاون فرماندار هشترود از نهادها وادارات دولتی به خاطر مبارزه با  کرونا

به گزارش رکنا، معاون فرماندار هشترود ادامه داد:خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، ارزش و ثواب فراوانی دارد. در قرآن کریم آمده است؛ «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ» [5] خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد. پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

انبارته در ادامه با تأکید بر اینکه تثبیت و پایداری انقلاب درگرو ادامه راه شهیدان است، گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید کاری از جنس کار شهدا، یعنی تلاش در جهت پاسداری از اهداف انقلاب و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

معاون فرمان هشترود تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که سربازان انقلاب اسلامی همواره همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

انبارته در ادامه به عادی نگاری بیماری از طرف مردم پرداخت وگفت:مردم خیال می کنند که بیماری کرونا تمام شده است خصوصا در بازار هفتگی که در روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرستان دائر می شود این عادی نگاری به وضوح دیده می شود باید از طرف شهرداری نظارت بیشتری انجام گیردودر مورد آرامستانها نیز حتما باید از طرف شهرداری ونیروهای محترم انتظامی نظارت بیشتری شود ومردم را از خطرات این بیماری آگاه سازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟