موفقیت هنرمندان در گرو تمرین وپشتکار آنهاست

به گزارش رکنا، وی گفت:برای موفقیت و پیشرفت در هر زمینه ای از جمله هنر شرط اول تلاش و پشتکار است. نباید بهانه هنرمند برای کار نکردن این باشد که کسی از من حمایت نکرده و استعداد من سوخت و هدر رفت. فراموش نکنیم که در همین موضوع مشکلات و حمایتها که پیش روی هنرمندانی از همه نسلها بوده، همواره هنرمندانی موفق شده اند راهشان را باز کنند و پیش بروند. به نظرم برخی اعتراضها نشانه تنبلی است. اگر همه هنرمندان اینطور فکر می کردند این همه اساتید تراز اول نداشتیم. همه کسانی که وارد وادی هنر می شوند سختیها و مشقتهای فراوانی را متحمل شدند که اگر از پای می نشستند و دست از تلاش برمی داشتند حالا هنرمندان بزرگی نداشتیم و همه بزرگان هنر در هر زمینه با تلاش وپشتکار به جایگاه های بلند ورفیع نائل آمده اند.

نماینده عالی دولت در هشترود با بیان اینکه جامعه حرف هنرمندان را راحت تر قبول می کند، افزود: هنرمند با ادبیات خاص خود مسایل و موضوعات را برای تمام اقشار جامعه مطرح می کنند و حکومت ها در شرایط سخت به گروه های مرجع رجوع می نمایند که یکی از گروههای مرجع هنرمندان هستند.ما علاقمند هستیم به هنرمندان کمک کنیم و این آرزوی ما است.ولی باید هنرمندان خودشان نیز تلاش نمایند وبا تشکیل انجمن های مختلف هنری فعالیت کنند تا شناخته شود.

فرماندار هشترود از آن دسته از ادارات که قانون موظف کرده است در زمینه هنر حمایت کنند خواست: باید در زمینه حمایت از همه هنرمندان پیشقدم شوند وحتما هنرمندان را زیر بال وپر خویش قرار دهند مثل شهرداری وشورای شهر که قانون موظف کرده است که در این زمینه یاریگر هنرمندان باشد.

امینیان متذکر شد:تلاش می‌کنیم در کنار دستگاه‌های متولی، فضاها و امکانات خوبی ایجاد کنیم تا هنرمندان شهرمان بتوانند مسیری که در حوزه هنر شروع کرده‌اند را ادامه دهند. الان در حال ساخت مجتمع فرهنگی وهنری در شهرستان هشترود هستیم که با اتمام این مجتمع کلیه هنرمندان در آن مکان فعالیت های هنری خود را در هر زمینه انجام دهند.وسعی خواهیم کرد که در اسرع وقت این مجتمع کار ساختش به پایان برسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟