حسادت به دیگر بندگان خدا باعث شقاوت در دنیا می شود

به گزارش رکنا، وی گفت:نخستین حسدی که از سوی انسان در روی زمین صورت گرفت چه زمانی بود؟ که بود؟برای چه بود؟ و نتیجه‌اش چه شد؟ اشاره کرد: آری،نخستین حسد،حسادت قابیل نسبت به برادرش هابیل بود،آن هم به جهت اینکه خداوند قربانی هابیل را پذیرفت ولی قربانی قابیل را نپذیرفت،و این موضوع برای قابیل انگیزه‌ای برای کشتن برادرش شد.

امام جمعه هشترود در خطبه دوم‌ ضمن دعوت مردم ونماز گزاران به تقوای الهی گفت: مشارکت مردم در طرح هر ایرانی یک حامی از عموم مردم خواست که در این طرح کمیته حضرت امام خمینی (ره )مشارکت کنند تا افراد بی بضاعت بتوانند از این کمک ها استفاده نمایند چون این کار هم موجب شادی مومنین وهم رضایت خداوند را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان با اشاره به نوزده بهمن سال ۵۷ نیز گفت:روز ۱۹ بهمن ۵۷، افسران، درجه‌داران و همافران نیروی هوایی ارتش که جایگاه ویژه‌ای در ساختار نظامی رژیم ستمشاهی داشتند بدون هراس از جو ملتهب و تهدیدآمیز آخرین روزهای استقرار این رژیم منحوس ،خود را به «مدرسه علوی» واقع در خیابان «ایران» محل حضور حضرت امام(ره) رساندند و با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بیعتی تاریخی کردند.

جعفریان در آخر به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن سال ۵۷ نیز اشاره کرد مقطع انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده‌ای شگرف در حساس‌ترین مقطع تاریخی که آمریکا سیطره و نفوذ خود را در اوج قدرت می‌دید با اراده الهی و اندیشه ناب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به منصه ظهور رسید و با سقوط نظام شاهنشاهی و طاغوتی، هندسه قدرت جهانی را در برابر اقتدار و عظمت خود به چالش کشید. ورژیم منحوس شاه وایادی استکبار را با قدرت الهی خود از ایران اسلامی اخراج کرد وانقلاب اسلامی را بنا نهاد واین انقلاب وارد ۴۳سال خود شده وهرروز شاهد موفقیت های جوانان ودانشمندان مخلص وانقلابی ایران اسلامی در کل زمینه ها ی علمی ،وپزشکی و....هستیم وآمریکا نیز طبق فرمایش حضزت امام خمینی (ره)هیچ غلطی نتوانسه است بکند و هرگز هم به حول وقوت الهی نخواهد نتوانست.

امام جمعه هشترود تاکید کرد:هر امری که حضرت امام خامنه ای بفر مایند مسئولان نیز باید طبق آن فرمایش عمل نمایند ودر مورد برجام نیز اطاعت از امر رهبری باید برنامه اولین مسئولان مذاکره کننده باشد و مسئولان طبق آن فرمایش پیش بروند وهر امری که ایشان بفرمایند باید عمل گردد وهمه مسئولان وظیفه دارند اطاعت امر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟