دیدار مسئولین ادارات ونهادهای دولتی در شهرستان هشترود با امام جمعه

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جعفریان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)که انقلاب ما انفجار نور بود گفت:در دوازدهم بهمن 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد. این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است و شور و شوق مردم در آن وصف ناپذیر بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی در نیمه دوم قرن بیستم، شروع دوره جدیدی از ظهور اسلام با رویکرد سیاسی را برای جهان اسلام نوید داده و پیروزی برجسته ترین حرکت اسلامی در این دوره، سایر حرکتهای اسلامی در جهان اسلام را به تکاپو واداشت. ذکر این نکته ضروری است که میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر همه جوامع اسلامی یکسان و یکنواخت نبوده، بلکه با توجه به اوضاع خاص هر منطقه و نیز قرابتهای فکری، فرهنگی و اجغرافیایی، درجه تاثیرآن متفاوت بوده است و هر اندازه که ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملتهای دیگر وجه اشتراک داشته اند، به همان نسبت استقبال از این انقلاب گسترده تر بوده است.

امام جمعه هشترود با اشاره به تاثیر انقلاب در کشورهای منطقه خصوصا کشورهای آفریقایی نیز گفت: رهبری یکپارچه نکته‌ای است که انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب‌های جهان متمایز می‌کند، رهبر انقلاب اسلامی ایران یک رهبر الهی بود که ولایت کامل داشته و به تمامی تعالیم الهی پایبند بود. رهبر ایران بر قلب‌های مردم تأثیر گذار بود، همانطور که می دانید قلب‌ها از آن خداوند متعال است و هیچ شخصی نمی‌تواند بر آنها تأثیر گذار باشد مگر اینکه ارتباط عمیقی با خداوند متعال داشته باشد.

وی با تاکید بر اعتراف دشمن به ایمانی بودن قدرت انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیز اعتراف می‌کنند که هر جنبش و گروهی که به انقلاب ایران متصل باشد به نتایج مثبتی دست پیدا کرده و به نیروها ایمانی اسلامی که دین مبین ما همواره به آن اشاره کرده است دست پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام‌جعفریان به شخصیت آیت الله زکزاکی وفعالیت هایی که این فرد در آفریقا انجام داده پرداخت واظهار نمود:شیخ زکزاکی یک فوق‌العادگی دارد و از ویژگی‌های شخصیتی ممتازی برخوردار است، عزمی که در این مرد هست اراده قوی، شجاعت، درست اندیشی، سلامت فکر و استقامت در فکر، شهامتی که در وجود ایشان سراغ داریم، حقاً کم‌نظیر است که توانسته است هزاران نفر در آفریقا را به دین اسلام دعوت نماید ودراین راه چه شجاعتها وشهامتهایی از خودشان به خرج داده اند‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟