برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش  با حضور امینی نماینده مردم هشترود

به گزارش رکنا، امینی با اشاره به اینکه تمام مسئولین منطقه باید تعهد لازم را در پیشبرد اهداف داشته باشند افزود: خدمات صادقانه به مردم باید در اولویت کاری همه ما باشد و کارهای خود را در راستای رضایت الهی انجام دهیم و در کارهای خیر پیشرو و پیش قدم باشیم.

وی به داشتن خدمات ماندگار و ارزنده نیز اشاره داشت و بیان کرد: هر کس پاسخگوی عمل خود می باشد و همواره باید کارهای خود را به دور از تنش انجام دهیم که با داشتن نیت خدایی می توانیم در میان مردم ماندگار باشیم.

نماینده شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی به نقش موثر رسانه ها در تبیین کارهای سازمانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از رسانه در جهت تبیین و نشان دادن اهداف و کارهای سازمان و نهاد ها در کنار خدمت به مردم باید مورد توجه تمامی نهادها باشد تا مردم از خدمات ارزنده سازمان ها نیز مطلع و آگاه شوند.

سید حمزه امینی با تشکر از حضور مسئولان گفت: همه سازکارها و تلاش های مسئولین منطقه باید در راستای خدمتگذاری به مردم باشد و اگر شاهد خدمت به مردم خصوصا قشر محروم و ضعیف جامعه باشیم خروجی کار ما قابل دفاع است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان دارای رتبه برتر در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی به داشتن پشتکار و اخلاص در کارها نیز اشاره کرد و افزود: آینده در دستان شما دانش آموزان است که دارای استعدادهای برتر هستید که ما نیز مساعدت و همکاری های لازم را برای پیشرفت شما دانش آموزان عزیز انجام خواهیم داد.

وی در پایان از ایجاد سرمایه گذاری بزرگ در منطقه هشترود نیز خبر داد و افزود: در آینده نزدیک شاهد رشد و تحول چشمگیر منطقه با حضور سرمایه گذاران بزرگ و ایجاد بزرگ ترین مجتمع ها در سطح منطقه که حتی در سطح خاورمیانه از بزرگ ترین مجتمع ها به شمار می آید خواهیم بود که شاهد رشد و شکوفایی منطقه و ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان منطقه نیز خواهیم بود.

در ابتدای جلسه اسفندیار حسن زاده رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی هم گزارشی از روند آموزشی و پرورشی مدارس را بیان نمود.

رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی با اشاره به درخشش دانش آموزان این منطقه در هشتمین نمایشگاه ربع رشیدی اظهار داشت: در این جشنواره «مهدی شیری» رتبه هفتم در ارائه طرح ربات کاوشگر، «محمد خدایاری» رتبه نهم در ارائه طرح پهپادِ (پرنده هدایت پذیر از راه دور) آتش‌نشان و «علی قمری» رتبه دهم در ارائه طرح آیینه با حافظه جانبی را کسب کردند.

اسفندیار حسن‌زاده افزود: از ۵۷ نفر شرکت‌کننده در هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس ۲۰۲۰) در شهرستان هشترود، ۳۴ طرح و ایده متعلق به آموزش وپرورش منطقه نظرکهریزی بود که سه نفر از آنان مقام آوردند.

وی در ادامه به کسب مقام های برتر استانی در زمینه تحقیق و پژوهش و حوزه قرآن و عترت نیز اشاره کرد و افزود: کسب رتبه های برتر مرهون تلاش ها و کارگروهی یک مجموعه است که همواره کارهای خود را در راستای رضایت الهی و موفقیت دانش آموزان انجام داده اند.

در انتهای مراسم از دانش آموزان دارای رتبه برتر در هشتمین دوره جشنواره و نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟