تقدیر از سرباز وظیفه معلم روستا در هشترود

سید حمزه امینی، نماینده مردم هشترودوچاراویماق ، سیفی، بخشدار نظرکهریزی و حسن زاده رئیس آموزش و پرورش با حضور در روستای گرامی ضمن دیدار با اهالی این روستا مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار اهالی این روستا نیز نبود راه دسترسی مناسب، عدم گازرسانی و نبود خدمات مخابراتی را از عمده مشکلات این روستا بر شمردند.

بخشدار نظرکهریزی از تخصیص بودجه برای بهسازی راه فرعی روستای گرامی خبر داد و افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان مشکل راه روستای گرامی مطرح و از محل اعتبار روستاهای فاقد دهیاری بودجه ای هم برای این امر تخصیص یافته ولی با توجه به محدودیت منابع شروع عملیات راهسازی مستلزم مشارکت و همیاری اهالی است و در صورت مشارکت مردمی با شروع فصل کاری بهسازی راه روستای گرامی شروع خواهد شد.

وی همچنین در مورد گاز رسانی به این روستا هم افزود: پروژه گاز رسانی به روستاهای واقع در مسیر گرامی به پیمانکار واگذار شده که با آغاز سال ۱۴۰۰ عملیات حفاری و لوله گذاری شروع خواهد شد.

سید حمزه امینی در این دیدار حمایت و پشتیبانی مردم را نقطه قوت منطقه دانست و افزود: ما هرچه داریم از این مردم داریم و باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم بکار ببریم.

وی رسیدگی به مشکلات روستای گرامی را ضروری دانست و قول مساعد برای مذاکره با مدیران استانی برای تامین ماشین آلات مورد نیاز برای بهسازی راه این روستا داد.

در پایان این دیدار با اهدای لوحی از تلاش های معلم فداکار مدرسه روستای گرامی تجلیل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟