جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی ،فرهنگی،سلامت،زنان وخانواده به ریاست فرماندار هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد:مسئولی که در جلسه حضور می یابد باید بداند که برای چه در جلسه حضور دارد ومنظورش از شرکت در جلسات چیست؟ وارزش جلسات را حتما حفظ نمایند. متاسفانه برخی از مسئولین رفتارهایی در جلسات از خود نشان می دهند که در شان آنها نیست.درصورت تکرار با مسئول برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هشترود خاطر نشان کرد: قانون گذار مکلف است که جلسات در شهرستان برگزار گردد وهر کس هر مسئولیتی که دارند باید طبق قانون به وظایف خود عمل نماید وهیچ‌مسئولی حق ندارد از وظایف خود سرباز زند وبه نوعی شانه خالی کند.

امینیان اظهار امید واری کرد: فرماندار هشترود تصریح نمود:هر اداره ای که مسئولیتی در قبال اسناد تهیه شده دارد باید طبق آن سند اطلاعات خواسته شده را در آن سند درج نماید.

امینیان تاکید کرد :هر سندی که تببین می شود مسئول مرتبط وظیفه دارد طبق مندرجات سند عمل نماید ودر جلسات آن را گزارش نماید.واعلام نماید که چه مقدار از خواسته های سند را توانسته است انجام دهد.

فرماندار هشترود در آخر عنوان نمود: مسلما در جلسات بعضی موافق صحبت می کنند وبرخی مخالف وبرگزاری جلسات هم به همین خاطر است که با مشورت وشنیدن نظرات همدیگر به یک اجماع کامل برسیم وبدانیم که چقدر در آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان موفق بوده ایم وهیچ مسئولی نباید ناراحت باشند وفلسفه جلسات هماهنگی ویکپارچگی بین مسئولین است ورسیدن به یک هدف مشخص ودر این مورد دانشگاهها باید در زمینه آسیب های اجتماعی جدیت بیشتری در این زمینه نشان دهند وعلت یابی این مراکز بهتر می تواند راهگشای مشکلات شهرستان در زمینه آسیب های اجتماعی باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟