هماهنگی بین اعضای قرارگاه در هشترود باید بیشتر شود

به گزارش رکنا، وی گفت: اگر انسجام ووحدت دربین مسئولین باشد بالطبع بازده خوبی از اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت وچنانچه شواهد نیز نشان می دهد از آغاز این طرح شاهد کاهش آمار مرگ ومیر در کل کشور بوده ایم.

فرماندار هشترود ادامه داد: طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پیشرفت خوبی داشته است اجرای این طرح در هشترود نسبت به دیگر شهرستانها بهتر ومطلوبتر است.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد: غربالگری تا این لحظه پیشرفت بهتری داشته است وحدود ۷۰درصد غربالگری شده است وامیدواریم که تا پایان دی ماه غربالگری صددر صد انجام گیرد وازاین بابت مشکلی نداشته باشیم.

امینیان متذکر شد:تلاش اعضای طرح این است که بتوانند در کاهش آمار ابتلایان به بیماری نقش اساسی ایفا نمایند ودر این باره تلاش تمام اعضا وجمع مردم نیاز است که در این طرح همکاری وهمت بیشتری نشان دهند.

فرماندارهشترود تاکید کرد:اعضا به هرکس که شک دارد به نظرشان فرد مشکوک است حتما تست گرفته شود وطبق چک لیست احوال بیماررا ارزیابی کرده و تحت مراقبت قرار دهند.

فرمانده طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هشترود از اداره آموزش وپرورش خواست که در فضای مجازی شاد برنامه ریزی کند وبه دانش آموزان یاد بدهد که در خانواده از مراقبت ها وبیماری کرونا آموزش داده شود چون دانش آموزان می توانند در جلوگیری از بیماری وشیوع کرونا در خانواده ها نقش خوبی بازی کنند چون در طرحهای دیگر این آموزش ها تاثیر گذار بوده است.

فرماندار هشترود از مطب های خصوصی نیز خواست که لیست افرادی که از بابت بیماری کرونا به مطب های خصوصی مراجعه کرده اند را در اختیار اعضای طرح قراردهند. تا در بر آورد نتایج لحاظ گردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟