اتمام ساختمان شبکه وپمپاژ پایاب سد سهند تا پایان سال

به گزارش رکنا، وی گفت: اگر این طرح تا پایان طرح به اتمام نرسد وبه بعد از عید نوروز وفروردین کشیده شود کلیه امورات با مشکل روبرو خواهد شد.

امینیان یاد آوری کرد:۹۰هکتاراز اراضی که دارای معارض می باشند بابرگزاری جلسات با صاحبان اراضی آنها را متقاعد کرد تا هرچه سریعتر کار لوله گذاری به آن اراضی شروع شود .

نماینده عالی دولت در هشترود ادامه داد:مجریان طرح نباید نامساعد بودن جو را بهانه قرار دهند وفرصت را غنیمت شمرده وتا پایان فصل سعی کنند که کار ساختمان این طرح به اتمام برسد.

امین امینیان در ادامه به تشکیل شرکت های تعاونی نیز اشاره کرد وگفت: سعی ما این است که در کنار اراضی سد سهند شرکت های تعاونی کشاورزی نیز ایجاد نماییم تا بتوانیم از محصولاتی که در اراضی این پایاب کاشت می شود در جهت فراوری کردن محصولات نیز گامهای خوبی برداریم.اشتغال زایی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه این روز‌های کشور است که با توجه به ظرفیت بالایی که تعاونی‌ها دارند، گسترش و توسعه آن‌ها موجب افزایش اشتغال زایی و کاهش جمعیت بیکاری در کشور خواهد شد.

فرماندار هشترود اظهار امید واری کردوگفت: تلاشمان را باید بکنیم تا مجری طرح وهم پیمانکار ۱۰۰۰هکتار را آماده سازی کنند تا پایان اسفند پرونده طرح بسته شود. همه اعضا باید همت کنند ودست به دست هم داده تا کار شبکه به اتمام برسد.

فرماندار هشترود در آخر خاطر نشان کرد: اگر سستی در کار ایجاد گردد اعتبار لازم نیز به خاطر نزدیکی به عید مسدود خواهد شد وبعد از عید اگر اعتبار درخواست شود زمان بر خواهد شد .پس تا می توانند مجریان طرح وپیمانکار فعالیت کنندتا پایان سال این طرح به اتمام برسد

فرماندار هشترود تاکید کرد: شرکت تعاونی روستایی نیز باید در آن اراضی تاپایان سال تشکیل گرددوبا انتخاب یک نام که نشانگر پتانسیل های شهرستان هشترود باشد به فعالیت خود با یک نام اصیل ادامه دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟