برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  به ریاست فرماندار هشترود

به گزارش رکنا، وی ادامه داد:متاسفانه مسئولین بعضی ادارات در بکار بستن مصوبات وعمل کردن به آن کوتاهی می کنند.

امینیان اظهار کرد:جوان باید شاداب باشد وانرژی خودرا باید در فعالیتی خالی نماید چون نشاط باعث می شود که جوان به آینده امید وار باشد‌ وماباید کاری کنیم که جوان بتواند در آن محل هم شادابی خود را حفظ کند وهم انرژی خود را با اهداف خوبی خالی نماید.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد:جوان، موتور محرکه جامعه است و استواری یک جامعه را می‌سازد. هر مقدار که جوانان یک جامعه شادی، شادابی و دغدغه کمتری داشته باشند، مسیر توسعه‌یافتگی سریع‌تر طی خواهد شد. آسیب‌ها ی اجتماعی، اوقات فراغت، ازدواج، خانواده و اشتغال موضوعاتی است که باید در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیشتر مدنظر باشد و راهکاری اندیشیده شود

وی در ادامه صحبت های خود گفت: انسان در کنار رفع تمامی نیازهای خود، باید به تفریح و ایجاد نشاط در جامعه اهمیت بدهد و بدانیم که دلیل اصلی بروز افسردگی در جامعه، عدم استفاده از داشته ها و ظرفیت های موجود است. تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند تا در جهت افزایش سطح نشاط اجتماعی در جامعه با استفاده از امکانات موجود، نهایت تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار هشترود در مورد آموزش جوانان در آموزش وپرورش نیز اشاره کرد و گفت:آموزش وپرورش باید جوانان را در رشته های مختلف تربیت کند تا جوان بعداز فارغ التحصیل شدن مستقیم جذب بازار کارشود آموزش ما باید در مورد ظرفیت منطقه باشد وبدانیم که در چه رشته ای نیاز داریم که جوان آموزش ببیند وبعداز اتمام تحصیل با کمک دولت واعطای تسهیلات جوان را یاری نماییم تا اشتغال ایجاد کند.

فرماندار هشترود عنوان کرد:بعد از اینکه سندی برای جوانان تهیه کردیم طبق آن سند نیازهای جوانان را ارزیابی کنیم ودر کمک به جوانان گامهایی از طرف ادارات مرتبط برداشته شود.

فرماندار هشترود در آخر به ساخت. ساختمان خانه جوان اشاره کرد وگفت:هم فرمانداری وهم اداره ورزش وجوانان سعی می کنند که هر چه سریعتر ساختمان این خانه در اسرع وقت به اتمام برسد ودر اختیار جوانان قرار داده شود تا جوانان در آن مکان به فعالیت بپردازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟