برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در هشترود

در این جلسه دکتر صومی وضعیت شهرستان را ایده آل عنوان نمود وگفت:درست است که با ایجاد محدودیت های جدید وضعیت مرگ ومیر وابتلایان به کرونا کمی به حالت مطلوب رسیده است ولی مردم باید از بیماری منحوس کرونا غفلت نکنند چون این ویروس دائما درحال تغییر است وهر لحظه امکان دارد که خودش را به شکل های گوناگون نشان دهد.

به گزارش رکنا ، این نماینده عالی علوم پزشکی در ادامه متذکر شد:با ایجاد طرح شهید قاسم سلیمانی یک وحدتی بین بسیجیان وکارکنان شبکه بهداشت ودرمان ایجاد شده است که این افراد با کمک دیگر نهاد ها وارگانهای دولتی سعی وتلاش شبانه روزی می کنند تا هرچه زودتر زنجیره انتقال این بیماری منحوس قطع گردد.

دکتر صومی در ادامه از مردم خواست که همچون گذشته به شیوه نامه ها وپروتکل های بهداشتی عمل نمایند وبا مجریان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری نمایند تا با وحدت ویکدلی هر چه سریعتر شاهد نابودی این بیماری منحوس بشویم.

فرماندار هشترود در جلسه هماهنگی طرح شهید قاسم سلیمانی گفت :از زمان شروع محدودیت های جدید نظارت بر اصناف شدت بیشتری یافته است

امینیان گفت: در جهت پیشبرد اهداف ستاد پیشگیری از بیماری کرونا هر روز اکیپ هایی متشکل از شبکه بهداشت ودرمان ،اداره صمت ،معاون فرماندار،وبخشداران وکارشناسان فرمانداری با همکاری نیروی محترم انتظامی از اصناف

خود شهر وبخش نظر کهریزی وروستاهها بازدید می شود ودراین بازدید ها اگر اصنافی به شیوه نامه ها عمل نکند بلافاصله پلمپ می شود.

فرماندار هشترود متذکر شد :مردم به هیچ عنوان به وضعیت رنگها توجه نکنند چون این رنگها هر لحظه امکان تغییر دارند وهر لحظه ممکن است با یک سهل انگاری از طرف فرد یا افرادی این رنگ تغییر نماید .پس لازم است مردم همچون گذشته به شیوه نامه ها جدیت نشان دهند .وویروس منحوس را به حالت خود رها نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟