مدارس زیر 10 دانش آموز در هشترود اگر اینترنت نباشد

به گزارش رکنا، امین امینیان حضور دانش آموزان در مدارس را خلاف قانون ستاد پیشگیری از بیماری کرونا دانست وگفت:در روستاههایی که به اینترنت دسترسی ندارند ودانش آموزان نمی توانند در فضای مجازی به تعلیم وتربیت بپردازند می توانند در شرایط،خاص آنهم با دانش آموز زیر ده نفر اقدام به تدریس نمایند.

فرماندار هشترود متذکر شد:در این مدارس نیز نباید تمام دانش آموزان در مدرسه حضور فیزیکی داشته باشند باید مدیران مدارس بابرنامه ریزی کلاسها را شیفت بندی نمایند ودوساعت به دوساعت آنهم با تعویض کلاسها به تدریس دانش آموزان اقدام کنند.

وی تاکید کرد:اگر خلاف این دستورالعمل در مدرسه ای مشاهده گردد با مدیر ومجریان مدارس برخورد خواهد شد.

فرماندار هشترود اظهار نمود:وضعیت هشترود از نظر ابتلابه بیماری چندان مطلوب نیست ومردم به رنگ شهرها توجه نکنند چون هر لحظه امکان دارد وضعیت رنگ بندی شهرها تغییر کنند پس مردم باید طبق روال گذشته به دستورالعمل ها ی بهداشتی جدیت نشان دهند.

نماینده عالی دولت در هشترود یادآورشد: از مردم در خواست داریم با توجه به در پیش روبودن شب چله از دورهمی های خانوادگی در این شب جدا پرهیز نمایند ومردم این شب را با خانواده خود جشن بگیرند ودرصورت برپایی مراسم حتما از ماسک استفاده نمایند. چون سلامت افراد مهمترین ملاک برای مسئولین است.

فرماندار هشترود در ادامه به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد وگفت:این طرح یکی از مهمترین طرحهایی که می توان با اجرای دقیق آن از افزایش بیماران به کرونا جلوگیری کرد چون واقعا کسانی که در این طرح حضور دارند همه به اتفاق نظر سعی می کنند که هرچه سریعتر زنجیره بیماری منحوس کرونا قطع گردد وزندگی دوباره به روال عادی بر گردد.

فرماندار هشترود اعلام کرد:از هفته آینده بازار هفتگی که روزهای چهارشنبه در هشترود دائر می شود ،دائر است اما با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی ونظارت ادارات متولی به این بازار که باید رصد شود تا مشکلی پیش نیاید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟