تحصیل  302 نفر دانش آموز تحت پوشش  کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)هشترود

به گزارش رکنا، شهرام آسیبابی گفت: تعداد ۳۰۲دانش آموز و۱۶نفر دانشجو تحت پوشش این اداره هستند وهزینه تحصیلی وشهریه دانشجویی این عزیزان توسط،کمیته امداد حضرت امام (ره)پرداخت می شود

وی اضافه کرد:با کمک خیرین عزیز برای کلیه دانش آموزان لوازم التحریر تهیه شده ودر بین این دانش آموزان توزیع گردید.

آسیابی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا وجهت برخورداری دانش آموز ان از نرم افزار شاد برای تعداد ۴۰دانش آموز از طریق خیرین وحامیان تبلت خریداری گردیدودر اختیار این دانش آموزان قرار گرفت تا این دانش آموزان نیز از نعمت خواندن ونوشتن محروم نباشند.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) در ادامه اظهار نمود: اولویت واگذاری تبلت ها با خانواده هایی است که دارای دانش آموز بیشتری هستند می باشد.

آسیابی متذکر شد:از تمامی خیرین وحامیان که همواره جهت کمک رسانی به نیازمندان در کنار کمیته امداد هستند وهزینه های تحصیلی فرزندان نیازمندان را تامین می کنند کمال تشکر را دارم.

رئیس اداره کمیته امداد حضرت امام (ره)هشترود در آخر عنوان نمود:

از کلیه خیرین و عموم مردم نوع دوست شهرستان هشترود که به این اداره اعتماد دارند وکمک ها ومساعدتهای خودرا از طریق این نهاد به دست نیازمندان می رسانند کمال قدردانی وتشکر را دارم.

آسیابی متذکر شد: همچنین از کلیه خیرین بزرگوار وملت همیشه در صحنه هشترود وحومه درخواست می کنم که با پرداخت ماهانه حداقل مبلغ ده هزار تومان حامی فرزند یتیم نیازمند باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟