همه راه ها باز است / برف روبی ۸۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در هشترود

به گزارش رکنا، علی ابوالحسنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود در این نشست که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد گزارشی از امکانات و تجهیزات ونیز ماشین آلات شهرستان هشترود و آماده باش کلیه کارکنان راهداری برای برفروبی و خدمات رسانی به همشهریان و رانندگان جاده ای در طول فصل زمستان سال جاری انجام خواهد گرفت خبر داد.

ابوالحسنی همچنین به خبرنگار رکنا گفت: با بازگشایی راه‌های ارتباطی شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

وی افزود: بارش سنگین برف در روزهای گذشته موجب بسته شدن راه دسترسی روستاهای شهرستا به ویژه در محور آتش بیگ و منطقه سهند آباد شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران، این مسیرها بازگشایی شد و روستاها از محاصره برف خارج شدند.

وی با بیان اینکه ۸۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در این مدت با همکاری ۶ اکیپ راهداری برف روبی شد افزود: در حال حاضر راه مسدود شده ای در شهرستان وجود ندارد.

وی از رانندگان و مسافران خواست تا از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی مجهز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه را فراموش نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟