برگزاری جلسه  ریشه یابی بیماری کرونا در فرمانداری هشترود

به گزارش رکنا، انبارته در این جلسه گفت:طرح شهید سلیمانی به همت مرکز بهداشت و درمان و پایگاه مقاومت بسیج و به منظور مدیریت و کنترل بیماری کووید_۱۹ به شیوه محله و خانواده محور در سطح شهرستان هشترود و روستاهای بخش مرکزی آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند هماهنگی و همکاری حوزه های مختلف است و در این بازه زمانی هم مهم ترین نیاز ،مهار بیماری کرونا است.

معاون فرماندار ادامه داد: لازم است گروههای مردمی در شرایط حساس کنونی با بسیج امکانات ، نیروها و توانمندی های خود به کمک ستاد مقابله با بیماری در مهار و کنترل کرونا بیایند .

در ادامه جلسه خانم زارعی بخشدار مرکزی در خصوص پیشگیری از کرونا گفت: آموزش ، آگاهی و اطلاع رسانی از جمله الزامات و اقداماتی است که دستگاههای مرتبط و متولیان امر باید انجام دهند و انتظار می رود ظرفیت های محلی و مردمی با حساسیت و احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به شرایط کنونی حاکم بر جامعه با دستگاههای اجرائی و نظارتی همراهی و همکاری لازم را بعمل آورند.

وی افزود:بدون همراهی مردم و همکاری سایر نهاد ها و گروهها امکان مهار و کنترل کرونا میسر نیست و اگر غفلت کنیم قطعا"آمار مرگ و میر افزایش یافته و دامنه خسارت جبران ناپذیرخواهد شد.

ایشان ضمن قدردانی از نیروهای بهداشت و درمان و کادر بیمارستان و تیمهای پزشکی،دهیاران،شوراها،نیروهای بسیجی و اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم که از بدو شیوع کرونا در خط مقدم مقابله با کرونا تلاش کرده اند از مردم عزیز خواست تا بیش از پیش همکاری و همراهی نمایند تا انشاءالله شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

در آخر جلسه پیرو گزارشات مردمی، برابر دستورالعملهای ستاد کرونای شهرستان از صنوف روستای داشبلاغ بازدید و به واحدهای متخلف از سوی ستاد تذکرات لازم داده شد،لازم به ذکر است در صورت تداوم،این واحدها به جهت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی پلمپ خواهند شدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟