وجود خودروهای غیر بومی در خیابان های هشترود قابل قبول نیست

به گزارش رکنا، امین امینیان از حضور خودروهای غیر بومی در خیابانهای شهرستان هشترود انتقاد کرد وگفت: نیروی انتظامی باید در صورت مشاهده هر نوع خودرویی با پلاک غیر بومی در اسرع وقت نسبت به متوقف کردن آن اقدام کرده و جریمه نماید.

فرماندار هشترود از بارزسانی که از فعالیت های اصنافی که حق فعالیت ندارند بازدید می کنند نیز خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی بلافاصله جریمه و بر چسب پلمپ شد با درج علت پلمپ مغازه اقدام کنند تا افراد بدانند که این مغازه به چه علت پلمپ گردیده است.

فرماندار هشترود یاد آور شد :هیچ خودروی غیر بومی حق تردد در شهرستان وروستاهها را ندارند ودر صورت نیاز باید مجوز تردداز طریق حراست فرمانداری اخذ کرده ودر شهر تردد نمایند.ودر صورت جریمه شدن با مشاهده مجوز تردد موجه جریمه خودرو پاک خواهد شد .

امینیان تاکید کرد: امر به معروف در زمینه رعایت پروتکل ها بهداشتی باید در جامعه نهادینه شود ومردم خودشان آمران معروف باشند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف به فرد خاطی حتما یاد آوری نمایند که رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه همه آحاد ملت می باشد وهرکس که در این باره کوتاهی نماید به عنوان متخلف شناخته شده وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد تا طبق قانون با وی برخورد شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟