امام جمعه هشترود : مکتب شهید سلیمانی دارای ریشه و پیشینه است

به گزارش رکنا، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان گفت :مکتب سلیمانی مبانی نظری و فکری دارد و این مبانی نظری مباحث مکتب ایشان را به پیش می‌برد. مجموعه ای از اندیشه های سلیمانی از زمان حضور در جبهه تا شهادت وجود دارد اگرچه انباشته نیست اما کاربردی و مهم است و عینیت دارد.

جعفریان ادامه داد: ما نمی خواهیم مکتب شهید سلیمانی را تعریف کنیم بلکه قرار است این مکتب تبیین شود ما می خواهیم از یک شهید و سلیمانی سخن بگوئیم. اگر این سخنان درباره مکتب و عملکرد شهید و یارانش باشد بله مکتب را تبیین کرده ایم و تنها از زندگی شهید و شهدا نمی‌گوئیم ما فقط به دنبال مکتب شهید سلیمانی هستیم.

امام جمعه هشترود گفت‌ :مکتب شهید سلیمانی یک الگوی مکتبی جدید و باز تولید جدید از مکتب اسلام و دکترین اسلامی است. آموزه های این مکتب مفسر و تشریح کننده این مکتب است.

وی تصریح کرد این مکتب دارای پیشینه و ریشه است که بسیار مهم و منابع محکمی دارد سخنرانی های سلیمانی بعنوان مبانی نظری و وصیت نامه ایشان با مبانی مکتب اسلام و مبانی شیعی همخوانی دارد و این یک ویژگی است در اسلام ناب محمدی که امام خمینی (ره) اسلام ناب را مقابل اسلام آمریکایی بکار بردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟