هشدار جدی دادستان هشترود نسبت به برگزارکنندگان مجالس کرونایی

به گزارش رکنا، سهیل قشلاقی دادستان هشترود در گفتگو با خبرنگاران با اذعان به اینکه اکنون هر نوع برگزاری عروسی و عزا، تهدیدی علیه سلامت مردم است، اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم از علل شیوع ویروس کرونا بوده که توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری مراسم این چنین بر دستگاه های نظارتی الزامی است.

وی با بیان اینکه بنا به گزارش مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مبنی بر برگزاری جشن‌های عروسی در شهرها و روستاها، آن هم بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی بوده، بیان داشت: متاسفانه همین بی‌توجهی‌ها، منجر به ابتلای تعداد زیادی از شهروندان به ویروس کرونا شده و قطعاً افراد مقصر تحت تعقیب قرار گرفته و دستور احضار آن‌ها صادر خواهد شد و این امر صرفاً در جهت حفظ سلامتی مردم است.

دادستان هشترود تاکید کرد: برگزاری اجتماعات از جمله مراسم های عروسی و ترحیم در هر نقطه از شهرستان زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می‌کند، که با توجه به اینکه سلامت عمومی مردم شهرستان را دچار مخاطره می کند، جرم محسوب شده، بنابراین هشدار می‌دهیم در صورت گزارش مبنی بر برگزاری این قبیل مراسمات در هر نقطه شهرستان، برابر قانون اقدام و با افراد متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در صورت لزوم عوامل برگزاری مراسم را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.

قشلاقی همچنین از اهالی شهرستان هشترود و نظرکهریزی خواست تا درصورت مشاهده هر نوع مراسم عمومی آن را به عوامل انتظامی و قضایی اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟