فرماندار هشترود در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرون

به گزارش رکنا ، امین امینیان از جریمه پانصد تومانی برای خودروهایی که غیر بومی هستند ووارد شهرهای نارنجی وقرمز شوند خبر داد

وی اضافه کرد:این جریمه برای ۲۴ساعت می باشد ودر روز بعدی نیز اگر همان خودروبا همان شماره توسط دوربین های کنترل درورودی شهرها وداخل شهرها مشاهده شود باز هم جریمه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هشترود خاطرنشان کرد:کارکنان عادی ادارات با یک دوم نیروها از هفته آینده فعالیت خواهند کرد.واداراتی که خدماتشان ضروری است با ۷۵درصد نیروهایشان دائر خواهد بود وکارمندان وکارکنانی که سنشان بالاست ویا دارای بیماری مزمن هستند باید به هیچ عنوان در اداره حضور نیابند وروسای ادارات موظف هستند که این افراد را به استراحت در خانه وادار نمایند. هرگونه تخطی از این قانون متوجه رؤسای ادارات خواهد بود.

فرماندار هشترود از تعطیلی تمام مراکز تفریحی وآموزشی خبردادوگفت:فقط در روستاهایی که دانش آموزان آن مدرسه زیر ده نفر است وبه اینترنت دسترسی ندارند می توانند فعالیت کنند وبه جز آن اگر مراکزی اقدام به فعالیت کنند پلمپ خواهد شد.

امینیان از تعطیل بودن آرامستانها خبر داد وعنوان کرد:برگزاری هر گونه مراسم عروسی وترحیم ممنوع است وبا برگزار کنندگان مراسمات برخورد شدید وقانونی خواهد شد.ودر مورد کفن ودفن افراد فوت شده فقط با حضور ده. نفر از بستگان نزدیک فرد متوفی انجام خواهدشد.

فرماندار هشترود از جمع آوری تمام دست فروشان از سطح شهر توسط شهرداری خبر داد وافزود:

بازار هفتگی نیز که در روز های چهارشنبه هر هفته برگزار می گردید تا اطلاع بعدی تعطیل خواهدبودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟