تاکید امام جمعه هشترود بر رواج کتاب وکتابخوانی در جامعه

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان در مورد اهمیت خواندن کتاب و رواج آن در جامعه تاکید کرد و‌گفت:اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های کشور باید مردم راتشویق وترغیب به کتاب خوانی نمایند.

خطیب جمعه هشترود تاکید کرد:اهمیت به کتاب و مطالعه آن از جمله مسائل فرهنگی کشود می باشد که بخش‌های دولتی در قبال آن مسئولیت دارند و باید با قدرت و دانایی زیاد بر مسائل فرهنگی بازرسی و آنها را حل نمایند . همچنین مسئولین دولتی باید از افراد متفکر و اهل قلم بخواهند تا در این مورد مطالعه و پژوهش انجام دهند و نتایج پژوهش آنها را در دسترس عموم قرار دهند تا سبب فرهنگ سازی در جامعه شود.

امام جمعه هشترود در مورد عمل به دستورات مقام معظم رهبری نیز خاطر نشان کرد:ملت ایران اسلامی تابع دستور رهبر ومقتدای خویش هستند وهر چه ایشان دستور فرمایند مردم با کمال میل به آن لبیک می گویند .

جعفریان متذکر شد:انقلاب اسلامی ایران با خون پاک هزاران جوان انقلابی که در راه اعتلای این نظام الهی از جان خود گذشتند به این مرحله رسیده است و ما وظیفه داریم که با اطاعت از فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت حفظ آرمانهای مقدس آن بکوشیم ونگذاریم به فرموده امام خمینی (ره)این انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان بیفتد وپرچم این انقلاب اسلامی به دست حضرت آیه الله العظمی خامنه ای به صاحب اصلی انقلاب مهدی صاحب الزمان (عج)تحویل داده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟