نبود اینترنت در اکثرهای روستاهای هشترود / 501 دانش آموز نظر کهریزی به شبکه شاد دسترسی ندارند

به گزارش رکنا ، مدیر آموزش وپرورش بخش نظر کهریزی هشترود در گفتگو با رکنا از نبود اینترنت وگوشی همراه در اکثر روستاهها و در بین دانش آموزان منطقه خبر داد.

تعداد ۵۰۱دانش آموز منطقه نظر کهریزی هشترود به شبکه شاد دسترسی ندارند.

اسفندیار حسن زاده از نبوداینترنت در۳۶روستای نظر کهریزی انتقاد کرد وافزود :متاسفانه به علت نبود زیر ساخت های اینترنتی تعداد ۵۰۱دانش آموز این روستاهها از دسترسی به شبکه شاد محروم هستند.

حسن زاده متذکز شد :در بخش نظر کهریزی فقط،۲۵درصد دانش آموزان می توانند از طریق فضای مجازی برای تحصیل استفاده کنند.

مدیر آموزش وپرورش منطقه نظر کهریزی یاد آور شد :به علت محرومیت بیش از حد منطقه وبی بضاعت بودن اکثر خانواده ها در روستاههای منطقه خیل کثیری از دانش آموزان حتی از وجود گوشی همراه محروم هستند وی متذکر شد :اگر اینترنت نیز دراین روستاهها برقرار باشد به علت نبود گوشی اکثر دانش اموزان از نعمت خواندن ونوشتن محروم خواهند شد.

اسفندیار حسن زاده در آخر از همه خیرین وکسانی که می توانند به نوعی در تهیه تبلت ویا گوشی همراه به دانش اموزان منطقه نظر کهریزی کمک کنند نیز گفت: ما دست یاری به طرفشان دراز می کنیم واز آنها میخواهیم که آموزش وپرورش نظر کهریزی را در این امر یاریگر باشند‌تا دانش اموزان این منطقه محروم نیز بتوانند مثل سایر دانش آموزان از نعمت خواندن ونوشتن برخوردارباشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟