دعوت‌کنندگان به تجمعات در هشترود، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

به گزارش رکنا ، سهیل قشلاقی در این خصوص اظهار کرد: دعوت به تجمع توسط گروه‌های تلگرامی، فضای مجازی، نصب اعلامیه و دعوت از سایر مبادی در شهرستان مطلقا ممنوع است، چرا که تجمع افراد در یک مکان، شیوع بی‌رویه کرونا را در پی دارد.

وی با بیان این‌که تا کنون مبلغ هفت میلیارد تومان برای متضرران از کرونا و برای جلوگیری از این بیماری مهلک هزینه شده است، افزود: باید همه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا جامعه بیش از این از آسیب‌های بیماری کرونا، ضربه نبیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: حاضر نشدن دو نفر از اعضای شورای شهر هشترود در جلسات شورا، مشکلات بی پایانی را برای شهر و شهرداری به وجود آورده و شرکت نکردن در جلسات شورا، برای مستنکفین پیامدهای قانونی در پی خواهد داشت.

قشلاقی ادامه داد: بلا تکلیف ماندن کمیسیون‌های ماده 100و 77 به خاطر حاضر نشدن دو نفر از اعضای شورای شهر هشترود،درآمد شهرداری را کاهش داده و همچنین انبوهی از نامه‌های رسیده به ساختمان شورا، بی‌جواب مانده است.

وی در ادامه سخنانش، از اختصاص سبد کالا به خانواده زندانیان خبر داد و در مورد اهمیت پلاک‌کوبی احشام گفت: شناسنامه دار کردن احشام و پلاک کوبی آنها برای جلوگیری از قاچاق ضروری بوده و ادارات متولی باید هر چه زودتر اقدامات موردنیاز را انجام دهند.

وی ادامه داد: لوازم خانگی نیز باید دارای کد رهگیری باشد تا گرانفروشی در سطح شهرستان رایج نشود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟