تقدیر مدیر آموزش و پرورش هشترود از تلاش معلمان برای تدریس در برنامه شاد

به گزارش رکنا ، بهمن اقدمی از معلمانی که در برنامه شاد شبانه روز تلاش می کنند تا دانش آموزان بتوانند علم وتحصیل کنند تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود در جلسه شورای معاونان و کمیته توسعه مدیریت با اشاره به لزوم بازنگری در واگذاری بسته های حمایتی به بخش خصوصی از کارشناسان اداره خواست بر روند تدریس این بسته ها نظارت کامل داشته باشند.

اقدمی همچنین از تمامی معلمان زحمتکش که بفرموده مقام معظم رهبری سپاهیان پیشرفت کشور هستند تقدیر کرد و تلاش این عزیزان و تدریس در فضای اپلیکیشن شاد را ستودنی دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی حتی الامکان از دادن تکالیفی که اولیا را وادار می کند بخاطر تهیه اقلام به بیرون از منزل مراجعه کنند پرهیز نمایند.

اقدمی همچنین از پویش تهیه کیف و کفش و لوازم التحریر توسط خیران نیک اندیش خبر داد و از حاج مجتبی نعمت پور بخاطر تهیه ۱۱۰ بسته فرهنگی و بهداشتی شامل کیف بهمراه لوازم التحریر کامل و لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، از مهندس ابراهیمی بخاطر تهیه ۱۲۰ جفت کفش به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال و مهندس تقی پور بخاطر تعمیرات اساسی مدارس روستای وظیفه خوران و‌کمک نقدی به مبلغ ۵۰میلیون ریال برای مصرف در امورات خیر و سایر عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

وی از برگزاری مانور کمک مومنانه در آینده نزدیک خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟