وضعیت شهرستان نزدیک به دوماه است که قرمز است

هشترود / امینیان گفت: اکثر اصناف به پروتکل های بهداشتی عمل نمی کنند وطبق آمارپنجاه درصد از اصناف بیخیال این بیماری شده اند.

 

به گزارش رکنا، وی با تذکر به رییس اداره صمت از وی خواست که در این باره با جدیت وارد شده وبا افرادی که سلامت جامعه را با تهدید روبه رومی سازند برخورد قانونی کرده وبا تشکیل پرونده قضایی فرد یا افراد خاطی را به مراجع قضایی معرفی نمایند. تا قانون خودش در باره این افراد تصمیم بگیرد.

 

امینیان در مورد تصمیمی که دیروز در کنگره آموزش وپرورش برای باز گشایی مدارس گرفته شده را عجولانه خواند. واز وزیر محترم وتمام دست اندر کاران ومتولیان امر آموزش وپرورش خواست دراین تصمیم کمی ملاحظاتی بنمایند. تا در آینده دچار مشکل نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: حد اقل در پایه دبستان استثناعاتی قائل شوند. چون کلاس اولی ها ودومی ها تازه با فضای مدرسه آشنا می شوند. وسازماندهی این دانش آموزان ومقایسه آنها با دیگر پایه ها کمی مشکل ساز است وباید در قوانین به این عزیزان با چشم دیگری نگاه کرد.

امینیان متذکر شد: در کلاس ها اگرمعلمان با شیوه نامه ها وپروتکل ها بتوانند این دانش آمـوزان را به نوعی نگه داشتند. دروقت زنگهای تفریح چکار خواهند کرد. ویا در کارهای دیگر، پس کاش وزارت آموزش وپرورش تا زمان بازگشایی مدارس تصمیمات جدیدی حداقل برای پایه ابتدایی مصوب نماید.

امینیان در مورد باز گشایی بازار هفتگی نیز گفت: این هفته بنا به نظر معاونت دادستان محترم، وهمچنین احترام به نظر نماینده مردم هشترود وچاراویماق در مجلس شورای اسلامی بازار هفتگی را دائر می کنیم اگر نزدیک به هشتاد در صد اصناف ومردم به پروتکل ها عمل کردند که هیچ از هفته بعد نیز بازار به کار خودش ادامه می دهد ولی اگر خلاف این مشاهده گردد. ما موظف هستیم که بازار را تعطیل نماییم. چون سلامت جامعه مهم تر است ونمی خواهیم با ندانم کاری افرادی سلامت جامعه به خطر بیفتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟