ستاد تنظیم بازار هشترود در اجرای مصوبات سست عمل می‌کند.

به گزارش رکنا، امین امینیان در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه بازرسی ها در هشترود فرمالیته است، اظهار کرد: ادارات متولی تنظیم بازار در هشترود در اجرای دستورات ناتوان هستند، چرا که قیمت گوشت، مرغ، برنج، حبوبات و سایر اقلام در این شهرستان بسیار گران تر از شهرهای دیگر است.

وی با بیان اینکه منافع مردم نباید فدای منافع یک طیف خاص شود، گفت: متخلفان بازار در هشترود اصلاح نمی‌شوند، چرا که متخلفان میلیاردی با یک میلیون جریمه می‌شوند و باز هم کارهای خلافشان را از سر می‌گیرند.

وی ادامه داد: هر خبری که از طرف مدیران کشوری در صدا و سیما و در سایر رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود، یک دستورالعمل است و مسئولان ادارات برای اجرای مصوبات، نباید منتظر دستورالعمل‌های کتبی بمانند.

امینیان اضافه کرد: از اول سال جاری تا به الان برای 155 نفر پرونده تخلفات تشکیل شده و نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان جریمه نوشته شده و از این مبلغ 60 درصد وصول شده است.

وی خاطر نشان کرد: گرانی مواد خوراکی در هشترود نارضایتی مردم را در پی دارد و متاسفانه بعضی از اصناف با تخلفات گسترده موجبات ناراحتی مردم را فراهم آورده‌اند، چرا که بازرسی‌ها در هشترود فرمالیته است.

وی گفت: قیمت 25 قلم اساسی باید به صورت روزانه در هشترود به مردم اعلام شود و نظارت سیستماتیک در مورد قیمت‌ها انجام گیرد تا مردم بتوانند افرادی را که گرانفروشی می‌کنند، شناسایی کرده و به اداره صمت گزارش کنند.

امینیان تاکید کرد: با نانوایانی که نسبت به سهمیه دریافتی آرد خود، به مردم خدمات نمی‌دهند و کم فروشی می‌کنند، برخورد قانونی و بازدارنده داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟