کشف 202 کیلوگرم هروئین فشرده در گمرک نوردوز

به گزارش رکنا ، رضا استاد رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف 100 کیلوگرم هروئین توسط گمرک در مبادی مختلف مرزی آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: 202 کیلوگرم هروئین فشرده هم اخیراً در گمرک نوردوز با همکاری گمرک و سیستم‌های اطلاعاتی و انتظامی و فرمانداری جلفا کشف و ضبط شد.

وی خواستار تکمیل مرکز ماده 16 نگهداری معتادان متجاهر بانوان شد و افزود: بهزیستی اقداماتی را در این راستا آغاز کرده و برای اجرا موانعی دارد که باید با همکاری بین نهادی حل شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه راه‌های نشر متادون و جلوگیری از انحراف باید از طرق قانونی بررسی شود خاطرنشان کرد: متادون درمانی و شربت‌های تریاکی متاسفانه 93 درصد بازگشت دارد که باید در راه‌های پیشگیری و درمان بازنگری شود و پژوهش جدی در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه در برنامه سند توسعه ششم برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دستورالعمل‌ها و سندهایی طراحی شده است، گفت: این اسناد به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا همه دستگاه‌ها هدفمند و در یک راستا گام بردارند.

استاد رحیمی با انتقاد از تأخیر راه‌اندازی پاسگاه پیامبر اعظم در آزادراه پیامبر اعظم تبریز ـ زنجان‌ ابراز داشت: این پاسگاه به عنوان گلوگاه باید به سرعت تکمیل و تحویل نیروی انتظامی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟