بازیگران مشهور سریال زخم کاری و همسرانشان + عکس ها

عکس های جوادعزتی و مه لقا باقری ، مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ، سعید چنگیزیان و الهام کردا ، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که به صورت زوجی و یا فردی در سریال زخم کاری نقش آفرینی کردند توسط چند عکاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

سریال زخم کاری

زخم کاری یک سریال پر شخصیت که بر مبنای روابط درون خانواده بنا شده است و سریال با زمینه ای اجتماعی و ملودرام پیش میرود و داستانی پرتنش دارد.

زخم کاری داستان مردی به اسم مالک (جواد عزتی) که به عمویش نعمت ریزآبادی (سیاوش طهمورث)، صاحب شرکتی موفق و به نام، خیانت کرده و پول کلانی را اختلاس میکند و .....

اتفاقات بحث برانگیز و توجه دقیقی که این سریال به فساد اقتصاد حاکم بر این روز های کشور دارد، این سریال را به پرمخاطب ترین سریال حال حاضر تبدیل کرده است . بازیگران نام آشنای این سریال هم نقش به سزایی در جذب مخاطب داشته اند ، نگاهی میندازیم به بازیگران سریال زخم کاری به همراه همسرانشان

بازیگران سریال زخم کاری و همسرانشان

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری / عکاس امیر حقبر

جواد عزتی و مه لقا باقری زوج معروف سینما ،تلوزیون و تئاتر هستند که در سال 85 به واسطه ی دنیا هنر آشنا شدن و ازدواج کردند. اختلاف سنی این دو یکی از نکات جالب زندگشان است. بازی جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی اون را به عهده داشت باعث آشنایی و ازدواج این دو شد.جواد عزتی و مه لقا باقری هر دو در سریال زخم کاری به ایفای نقش میپردازد و بسیار خوش درخشیدند

بازیگران سریال زخم کاری

مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر نقش اول زن این سریال به تازگی با بازیگر مشهور مهدی پاکدل خبر ازدواجشان را اعلام کردند .رعنا آزادی ور دومین همسر مهدی پاکدل پس جدایی او از بهنوش طباطبایی است .اولین همکاری مشترک این دو در فیلم محمد رسول الله بوده است . بازی این زوج در موزیک ویدیو عاشقانه ی ابر میبارد همایون شجریان هم بسیار توجه برانگیز بوده است.

بازیگران سریال زخم کاری

سعید چنگیزیان و الهام کردا

سعید چنگیزیان و همسرش الهام کردا هر دو بازیگران نام آشنایی این روز های سینمایی خانگی با باز در سریال زخم کاری و ملکه گدایان هستند. آشنایی این دو از زمان دانشگاه به خاطر همکلاسی بودنشان به ازدواج انجامید و نزدیک به 19 سال از زندگی مشترکشان میگذرد.

بازیگران سریال زخم کاری

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی / عکاس میلاد بهشتی

مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش زوج مشهور و دوست داشتنی سینما، تلوزیون و تئاتر در آلمان به واسطه تئاتر آشنا شدند .این زوج علاقه ای به بچه دار شدن نداشتند زندگی مشترکشان را بدون فرزند ادامه داد.

این زوج در سریال شمس العماره ساخت سامان مقدم هم بازی بودند

کدخبر: 702054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟