جدیدترین عکس متین ستوده و همسرش

متین ستوده بازیگر جوان وزیبای سینما وتلویزیون ایران است. متین ستوده چندی پیش با علی زند ازدواج کرد. متین ستوده و سیمرا حسینی در دو بازیگر دوستان صمیمی همدیگر هستند. متین ستوده این روزها بیشتر عکس دونفره خود و همسرش را در اینستاگرام منتشر می کند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، متین ستوده عکس جدیدی از خود همرش درحالی که با دوستانشان در تفریح به سرمی برند منتشر کرد. متین ستوده با انتشار این عکس نوشت:

دوستانی دارم بهتر از آب روان ، و خدایی که در این نزدیکیست

علی زند کیست؟

علی زندی بازیگر سینما و تلویزیون چند سال پیش گفته بود: ازسال ۸۱ با تئاتر شروع کردم. این بازیگر گفت: نقشم در سریال «آرام می‌گیریم» یکی از نقش‌هایی بود که خیلی دوست داشتم و علت آن نیز چند وجهی بودن نقش است، نقش خلافکاری که اتفاقات خاصی برایش می‌افتد.

زندی گفت:یکی از جذابیت‌های بازیگری این است که تنوع خاصی دارد، من نیز تا به امروز در کارنامه کوتاهی که برای خودم ساخته ام سعی کرده ام کارهایی را انتخاب کنم که شبیه به هم نباشد.

وی در پایان ادامه داد: کارکردن در تلویزیون خیلی سخت است با هزار و یک مشکل یک کاری را می‌سازی که امکان دارد در تلویزیون دیده نشود. البته تئاتر هم این مشکلات را دارد، اما دیده شدن در تلویزیون با توجه به ریزش مخاطبی که در چند وقت اخیر داشته ایم سخت‌تر شده است.

 

کدخبر: 700213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟