بازداشت زن تهرانی در ماجرای مرگ مرموز شوهرش / او پنهانی سرکار می رفت

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، آذر ماه سال گذشته بود که مردی 36 ساله که هوشیاری پایینی داشت به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی فایده بود و مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

با توجه به مرموز بودن ماجرا جسد مرد جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی پس از انجام آزمایشات سم شناسی علت مرگ را مصرف مواد مخدر صناعی اعلام کردند و این در حالی بود که مرد جوان اعتیاد به مواد مخدر نداشته است.

پرونده برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات همسر مرد جوان را که زن 34 ساله ای است را به عنوان تنها مظنون پرونده هدف تحقیق قرار دادند و درادامه دختر خانواده که 19 ساله است سرنخ مهمی را پیش روی ماموران قرار داد.

خواب سنگین شوهر برای رفتن به سرکار

دختر 19 ساله به ماموران گفت: پنج شنبه و جمعه ها که پدرم سرکار نمی رفت مادرم در غذای پدرم یک پودر سفید رنگ می ریخت و هربار که به او در خصوص این پودرها می پرسیدم از من می خواست که سکوت کنم و جالب اینکه پدرم وقتی این پودرها را می خورد تا عصر می خوابید و وقتی مادرم از سرکار به خانه بازمی گشت پدرم بیدار می شد.

کارآگاهان در تجسس های میدانی پی بردند که مرد جوان از کارکردن همسرش بی اطلاع بوده و زن جوان برای اینکه شوهرش از کارکردن او با خبر نشود غذای او را مسموم کرده است.

بازپرس پرونده با توجه به اینکه احتمال می رود مرد جوان بخاطر مسموم کردن غذا به دست همسرش به کام مرگ فرو رفته باشد دستور بازداشت مرضیه 34 ساله را صادر کرد.

مرضیه پس از دستگیری عنوان کرد که همسرم اجازه کار کردن به من نمی د اد و من در یک فست فودی کار می کردم و قبل ازاینکه همسرم به خانه بازگردد به خانه باز می گشتم تا مشکلی در خانه پیش نیاید و همسرم نگهبان بودو نمی داند چه چیزی باعث مرگ او شده است.

بنا بر این گزارش، مرضیه بخاطر مرگ مرموز همسرش  به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 725300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟