زن آبادانی در خانه بود که مردان غریبه وارد شدند + جزئیات

2 مرد ناشناس با لباس پلیس در حالیکه مسلح بودند به خانه یک پیرزن آبادانی حمله کرده و دست به سرقت مسلحانه زدند.
به گزارش خبرنگار رکنا، شب گذشته ساعت 19:37 دقیقه 2 مرد مسلح به خانه یک پیرزن در منطقه کوی آبادان حمله کرده و این پیرزن چون در خانه تنها بود تسلیم مردان ناشناس شده و با تهدید و زور از سوی آنها طلاهایش به سرقت رفت.
به گفته پلیس آبادان، اعضای خانواده این پیرزن برای خرید عروسی از خانه بیرون رفته بودند و مردان مسلح از این فرصت استفاده کرده و دست به سرقت مسلحانه زدند.

حمله خشن برای سرقت طلا به خانه زن آبادانی

این پیرزن به پلیس آبادان گفت: مردان مسلح وقتی وارد خانه شدند اسلحه را روی شقیقه ام گذاشتند و من به خاطر ترس از کشته شدن و شلیک گلوله تمام طلاهایم را به آنها دادم. ارزش طلاهایم 400 میلیون تومان بود و علاوه بر آن لپ تاپ، گوشی موبایل و لوازم با ارزش دیگری هم به سرقت بردند.
بنا بر گفته این پیرزن آبادانی سرقت مردان مسلح از خانه اش در 7 دقیقه طول کشید و به محض اینکه لوازم با ارزش را به سرقت بردند پا به فرار گذاشتند.

سرقت مسلحانه از خانه زن آبادانی در 7 دقیقه / آنها لباس پلیس به تن داشتند

لازم به ذکر است در هفته های گذشته پلیس تعداد زیادی از افرادی که دست به سرقت های مسلحانه زده بودند را دستگیر کرده ولی علی رغم این دستگیری ها هنوز هم سرقت های مسلحانه باز تکرار می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 657499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟