علیزاده: مذاکره با بازیکن تحت قرارداد بی‌معرفتی است/ ربیعی هنوز لیستی به ما نداده

علی علیزاده معاون ورزشی مس رفسنجان در گفت‌وگو با رکنا، در مورد خبر انتقال فصل بعد گادوین منشا به تیم فولاد اظهار داشت: بازیکنان خارجی با پایان فصل با ما قرارداد ندارند. با مدیر برنامه‌های این بازیکن گفت‌وگو کردیم و اگر میل داشت در خدمتش هستیم و اگر نه ، نمی‌توانیم بازیکنی را به زور در تیممان نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ پیشنهادی مس برای تمدید قرار داد با منشا پایین بوده که این بازیکن قصد جدایی دارد؟ گفت: منشا اصلا مبلغی به ما نگفته است که بخواهیم بر سر آن چانه بزنیم و یا چیزی کمتر و بیشتر پیشنهاد دهیم. وقتی بازیکن آزاد شود دیگر چاره‌ای جز مذاکرات تازه نمی‌ماند. از این رو قرار شد هفته آینده با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت کنیم تا او نظر و پیشنهاد خود را مطرح کند. منشا برای تیم ما واقعا زحمت کشید و با این حال اگر بازیکنی فکر می کند می تواند در تیم دیگری موفق باشد برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

معاون فنی ورزشی باشگاه مس ادامـه داد: ما دوست داریم برای فصل آینده در خدمت منشا باشیم. با این حال هنوز ربیعی لیستی برای فصل بعد به ما نداده است. ربیعی با مس قرار داد داد و ابتدا باید لیست خود را به ما ارئه دهد تا ببینیم چه بازیکنانی را می‌خواهد و چه بازیکنانی را نمی‌خواهد. از این رو برای قطعی کردن هر قراردادی منتظر لیست این مربی هستیم.

علیزاده مذاکره با هر بازیکنی در شرایط فعلی را غیر اخلاقی دانست و تصریح کرد: هنوز چهار هفته به پایان مسابقات باقی مانده و مذاکره با هر بازیکنی بی‌اخلاقی و غیر اصولی است. بی‌معرفتی است وقتی هنوز چهار هفته به پایان مسابقات باقی مانده است با بازیکنی مذاکره کنند یا قرارداد ببندند که تحت قرارداد تیم دیگری است. من نمی‌گویم باشگاه فولاد این کار را کرده است اما گمانه زنی‌ها در این خصوص غیر اخلاقی است. بعید می‌دانم فولاد که باشگاهی بزرگ و حرفه‌ای است چنین کاری انجام داده باشد.

وی به بازی پیش رو مقابل تیم گل‌گهر و غیبت دو مهاجم این تیم، منشا و علیاری اشاره کرد و افزود: ما بازیکنان جوانی داریم مثل امید لطیفی که در بازی قبل برایمان گلزنی کرد. این جوان‌ها می‌توانند جای خالی دیگر بازیکنان را پر کنند و هرگز مشکلی برای محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها نیست. البته علیاری به بازی می‌رسد و فعلا منشا کمی مشکل دارد . وضعیت منشا هنوز قطعی نیست و شاید او هم به این بازی برسد و باید صبر کرد تا شرایط او را پیش از بازی بررسی کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 779927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟