موسوی: قول مدال در هانگژو می‌دهم/ امیدوارم خانواده بوکس همدل باشند

شاهین موسوی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص انتخاب مجدد حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون بوکس اظهار کرد: بازهم حسین ثوری شدند رییس فدراسیون و امیدوارم با این انتخاب بار دیگر بوکس با شتاب بیشتری رو به جلو حرکت کند. حتما ثوری لیاقتش را داشت که رییس فدراسیون شد هر چند که هر دو کاندید برای ما عزیز بودند اما به نظرم حتماً لیاقت ثوری بیشتر بود که رییس فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم خانواده بوکس همدل باشند و همدیگه را کمک کنند تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

وی در واکنش به این سوال که خیلی‌ها اذعان دارند او به روح الله حسینی رأی داده است، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و نه می‌گویم به ثوری رأی داده‌ام و نه حسینی کسی که نمی‌آید رأی خود را بگوید. ما سرباز بوکس هستیم و فرقی ندارد رییس فدراسیون چه عزیزی باشد. هر کسی باعث پیشرفت بوکس باشد و به بوکس کمک کند ما به نوعی از او پیروی می‌کنیم. ما سرباز این رشته و از همه مهم‌تر به فکر مسابقه و کسب مدال هستیم. کارهای مدیریتی به ما ربطی ندارد.

ملی پوش بوکس درباره اینکه خواسته جامعه بوکس از حسین ثوری چه چیزی است، گفت: در ابتدا باید بگویم کم کاستی همیشه بوده، نه تنها بوکس بلکه در سایر رشته‌ها هم دیده شده حتی فوتبالیست‌ها هم که اوضاع بهتری بهتری دارند بازهم دچار کم کاستی هستند. ما امیدواریم کم کاستی‌هایی که است برطرف شود.

موسوی درباره هدف خود برای بازی‌های آسیایی چگونه است، توضیح داد: پیش از حضور در بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی را در پیش داریم و امیدوارم در این دو مسابقه با مدال برگردیم تا این اتفاق یک انگیزه و تجربه خوبی شود برای المپیک آسیایی هانگژو. صددرصد قول مدال می‌دهم زیرا این توانایی را در خودم می‌بینم. من در گذشته خیلی به صراحت صحبت از مدال نکرده بودم اما در بازی‌های آسیایی این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کدخبر: 760275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟