منچستریونایتد در خانه نیوکسل متوقف شد

به گزارش رکنا ورزشی، از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دوشنبه شب و در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تیم انتهای جدولی نیوکاسل در ورزشگاه «سنت جیمزس پارک» پذیرای منچستریونایتد بود که این دیدار برنده نداشت.

این بازی در حالی آغاز شد که لیگ برتر جزیره طی دو هفته اخیر تحت تاثیر کرونای اومیکرون قرار گرفته و بسیاری از بازی‌ها به همین دلیل لغو شده است.

نیوکاسل برای رهایی از انتهای جدول و منچستر به‌منظور نزدیک شدن به جمع مدعیان نیاز مبرمی به برتری داشتند اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

کلاغ‌ها شروعی عالی در این دیدار داشتند و در دقیقه هفتم با گل تماشایی «سنت‌ماکسیمین» از مهیمان خود پیشی گرفتند.

در ادامه منچستری‌ها برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند. بازیکنان نیوکاسل نیز روشی تدافعی را در دستور کار داشته اما در ضد حملات با استفاده از سرعت «جوئلینتون» و «سنت‌ماکسیمین» بسیار خطرناک بودند.

تلاش شاگردان «رالف رانگنیک» در دقیقه ۷۱ جواب داد و پاس «دیگو دالوت» به «ادینسون کاوانی» رسید و این مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای گل تساوی منچستر را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۸۷ شوت «جوئلینتون» به دیرک دروازه منچستر برخورد کرد و در برگشت ضربه فنی و زیبای «آلمیرون» با واکنش خیره‌کننده «داوید دخه‌آ» مواجه شد.

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و منچستر با ۲۸ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت و نیوکاسل با ۱۱ امتیاز در جایگاه ماقبل آخر باقی ماند.

 

کدخبر: 756083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟