چه اتفاقی برای پرستو صالحی رخ داد
حجم ویدیو: 3.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادر پرستو صالحی خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. پرستو صالحی یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. پرستو صالحی از ایران مهاجرت کرده است.

به گزارش رکنا، چند وقت پیش بود که ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه در کلیپ «بارون دلم خواست» شادمهر عقیلی حاضر شد و حاشیه ساخت حالا پرستو صالحی در کلیپی اما با حجاب حاضر شده است.

 پرستو صالحی در کپشن این پست نوشت: سال نود و هشت با ونداد عزیز دوست خوبم اومدیم استانبول برای ضبط ویدئو کلیپش.

او ادامه داد: «اون موقع حتی یک لحظه فکر نمی کردم یک روزی خودم ساکن این شهر بشم پخش این کار با وقفه اتفاق افتاد.» کمی پیش تر حضور ریحانه پارسا درر ویدئوی شادمهر عقیلی جنجالی شده بود.

مهاجرت پرستو صالحی به ترکیه

پرستو صالحی، بازیگر سینما وتلویزیون با انتشار ویدیویی تایید کرد که به قصد مهاجرت از ایران خارج شده است.

این ویدیو پس از آن منتشر شد که پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام اش عکسی از پنجره هواپیما نشر داد. تصویری که شائبه مهاجرت اش را تقویت می‌کرد.

او در صفحه اینستاگرام اش نوشت: «گاهی برای بودن باید رفت… سخت بود دل کندن خیلی سخت.». اما حالا پرستو صالحی در ویدیوی تازه منتشر شده می‌گوید که مجبور به مهاجرت و خروج از ایران شده است.

او در این ویدیو گفت: بله، من به همراه خانواده‌ام مهاجرت کردم. مدتی زیادی از این مهاجرت نمی‌گذرد و در این مدت به اندازه‌ی تمام عمرم گریه کردم.

چون من هیچ وقت آدم رفتن نبودم و به آن فکر نکردم. هر وقت کسی می‌گفت چرا نمی‌روی در جواب می‌گفتم چرا من باید بروم؟!

صالحی گفته که نمی‌تواند پوشش بر احساس و عقیده‌اش را تحمل کند. از این رو تصمیم به مهاجرت گرفته است.

او نگفته که به کدام کشور مهاجرت کرده است، اما گفته که در کشور مقصد به کار تبلیغات مشغول خواهد بود.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 743004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟