عکس های عجیب از ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در عالم بازیگری در ایران در حال رشد بود که ناگهان با مهاجرت و انتشار عکس ها و فیلم های بسیار غیر اخلاقی ریحانه پارسا شخصیت خود را زیر سوال برد. ریحانه پارسا در سریال پدر از نقش های اصلی بود. ریحانه پارسا در فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 ایفای نقش کرده بود. ریحانه پارسا درباره بازگشتش به ایران صحبت کرد.

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا عکس جدیدی را با استایل مادربزرگی اش منتشر کرد.

ریحانه پارسا

چرا ریحانه پارسا تنها زندگی می کند

خیلی از شاخ های اینستاگرامی وقتی از ایران مهاجرت می کنند خانواده خودشا نرا هم به همراه خود از ایارن می برند ولی این اتفاق برای ریحانه پارسا نیفتاد. ریحانه پارسا ادعا می کند که خانواده اش در ایران قصد خارج شدن دارند ولی ممنوع الخروج هستند ! طبق ادعای ریحانه پارسا مادر وی ممنوع الخروج شده ولی هنوز دلیل ممنوع الخروج شدن وی و یا راستی ادعای وی مشخص نیست.ایشان همچنین عکس برادر کوچک خود را به اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی برای خانواده اش کرد. لازم به ذکر است که ریحانه پارسا مدتی پیش با پویان مختاری یکی از مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار ارتباط داشت تا اینکه به دلیل دستگیری های اخیر پویان مختاری به لندن فرار کرده است ولی ریحانه پارسا در همان ترکیه مانده و وضعیت خوبی ندارد.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.

دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

خانواده ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟