همسران این بازیگران را کسی ندیده است ! / از مهران مدیری تا لیندا کیانی ! + عکس

بازیگران ایرانی بخش مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. افراد جامعه علاقه زیادی به دانستن از زندگی بازیگران ایرانی دارند. بسیاری از بازیگران ایرانی ازدواج کرده اند و شما همسر آنها را می شناسید اما برخی از بازیگران ایرانی هم هستند که متاهلند ولی ظاهرا علاقه ای به نشان دادن زندگی شخصی و همسرشان ندارند. در ادامه با این بازیگران ایرانی آشنا خواهید شد.

دیدن عکسهای بازیگران و چهره های مشهور در کنار همسرانشان یکی از موضوعات جذابی است که همواره مورد توجه مخاطبان در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. برخی از هنرمندان علاقه مند به نشان دادن لحظات متفاوت زندگی خود در کنار همسر و فرزندانشان هستند اما در این میان هنرمندانی نیز فضای کاری و زندگی شخصی خود را جدا کرده و علاقه ای به انتشار جزئیات زندگی خصوصی خود ندارند.

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه هنرمندمشهور سینما و تلویزیون کشورمان سالها قبل ازدواج کرده و دختری به نام سارا دارد. این بانوی بازیگر کشورمان معمولا اطلاعات زندگی شخصی خود را منتشر نکرده و هیچ عکسی از همسر و دختر ایشان در دسترس نیست.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متاهل و دارای دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد است. این هنرمند کشورمان نیز تمایلی به انتشار زندگی خصوصی و تصاویر خانوادگی خود ندارد.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندان بی حاشیه و آرام دنیای هنر می باشد که در سال 1379 ازدواج کرده و دارای یک دختر بنام روژا است. این هنرمند مشهور کشورمان زندگی شخصی خود را به دور از حواشی و جنجالهای فضای مجازی نگاه داشته است.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

مارال فرجاد یکی دیگر از هنرمندان مشهور کشورمان است که سالها قبل در برنامه دورهمی ازدواج خود را با فردی به نام امین اعلام کرد. همسر این هنرمند در هنر فعالیتی ندارد و تاکنون تصویری از او منتشر نشده است.

حسین یاری

حسین یاری

حسین یاری بازیگر مطرح فیلم و سریال های تلویزیونی یکی دیگر از هنرمندان بی حاشیه و آرامی است که زندگی شخصی و فعالیت هنری خود را جدا از هم نگه داشته و علاقه ای به انتشار اطلاعاتی از زندگی خانوادگی خود ندارد.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر فیم و سریال های تلویزیونی که در مرداد ماه 1398 خبر ازدواج خود را علنی کرد یکی از هنرمندانی است که حریم شخصی خود را با عدم انتشار اطلاعاتی از همسر و زندگی خصوصی خود حفظ کرده است.

نیما رئیسی

نیما رئیسی

نیما رئیسی بازیگر و صداپیشه مشهور کشورمان که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته و زندگی آرامی دارد. این هنرمند مانند بسیار ی از بازیگران ذکر شده زندگی خود را به دور از حاشیه نگه داشته و اطلاعاتی از آن منتشر نکرده است.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان با حضور در مراسم تحویل سال 1400 خبر ازدواج خود را علنی ساخت. این بازیگر علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود در فضای مجازی نداشته و تاکنون اطلاعاتی در مورد همسرش منتشر نشده است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر مشهور کشورمان نیز با در خرداد 1399 و حضور در برنامه کودک شو در پاسخ به سوال پژمان بازغی، ازدواج خود را اعلام کرد اما علاقه به انتشار عکس یا اطلاعاتی از همسر خود نداشته و تنها جزئیات حرفه خود را در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده مشهور و بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی یکی دیگر از هنرمندانی ست که زندگی شخصی خود را از فعالیت حرفه ای خود جدا کرده و هیچ اطلاعاتی از زندگی خصوصی خود را منتشر نمی کند.

منبع : نمناک

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟