طلاق باربد بابایی از همسرش! / عکس افشاگر مجری زوجی نو ! +  عکس دخترانش

باربد بابایی متولد 20 شهریور 1357 در تهران ، بازیگر و مجری تلویزیون است.باربد بابایی فارغ التحصیل لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد که از اجرا در شبکه ماهواره ای شروع کرد و در ایران با شب کوک به شدت مشهور شد. باربد بابایی با نمایش «پرتگاه» در سال 1377 به صورت حرفه ای وارد بازیگر شد.به تازگی تصویری از باربد بابایی و دو دختر دوقلو منتشر شده که به شایعه جدایی باربد بابایی از همسرش دامن زده است.

باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی

میخواستم کارگردانی بخوانم اما فشار خانواده این بود که شما یا باید حقوق بخوانید یا به دانشگاه افسری برید که تو این اجبار مترجمی را انتخاب کردم.

قصدم این بود ترم اول دانشگاه انصراف بدم . دزدکی کارگردانی بخوانم اما ترم اول رفیق زیاد پیدا کردم و دیگر درسم را ادامه دادم.از ترم اول دانشگاه در سال 1376 وقتی 19 سال بودم با بچه های دانشکده ادبیات وارد تئاتر دانشجویی شدیم و سه سال هم در جشنواره دانشجویی کار کردیم و در 4 سال دانشگاه با مصیبت درس خواندم چون دنبال علاقم در هنر و بازیگری بودم.

باربد بابایی

ازدواج باربد بابایی

باربد بابایی سال 1380 در 23 سالگی ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا دو دختر دوقلو بنام های آیلین و شایلین متولد سال 1381 می باشند.

باربد بابایی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع:مه شو

کدخبر: 711487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟