نکات مهم در انتخاب بهترین مجری فعال در حوزه طراحی و دکوراسیون در ایران

خوب انتخاب شرکتی که بتواند تمامی فعالیت‌های دکورسازی، طراحی داخلی و معماری را به‌خوبی انجام دهد خیلی آسان نیست. ازاین‌رو سال‌هاست که در ایران شرکت‌های زیادی ادعا می‌کنند که در این مورد بهترین هستند.

Untitled-1

اما واقعاً بهترین شرکت و مجری در حوزه طراحی و دکوراسیون را بر چه اساس و طبقه چه فاکتورهایی انتخاب می‌کنند؟ موضوع این است که طراحی و معماری داخلی هم نیاز به تجربه، تخصص و هم هنر و خلاقیت خواهد داشت. کنار هم قراردادن تمامی این المان‌ها موجب می‌شود که توانایی یک شرکت در زمینه‌های مربوطه بالا برود. خوب وظایف این شرکت‌ها می‌تواند شامل طراحی داخلی، محوطه‌سازی، طراحی انواع ویلا به سبک‌های مدرن و کلاسیک، بازسازی و نوسازی و حتی طراحی نمای بیرونی نیز شود. خوب امروزه عناصر جذابی برای ساخت جلوه‌های سمعی و بصری در محیط خانه‌ها و ویلاها استفاده می‌شود. به طور مثال یکی از آن‌ها آبنما است.

چگونه بهترین طراحی و دکوراسیون را انتخاب کنیم؟

خوب هرکسی می‌تواند مطابق میل و سلیقه شخصی خود فضاسازی خانه‌اش را انجام دهد. اما قطعاً نیاز به کمک پیدا می‌کند. این که ترکیب رنگ‌ها چگونه است، از چه اکسسوری‌ها و دیزاینی برای فضای پذیرایی استفاده کنم؟ در حیاط ویلا چه چیزی اجرا کنم؟ آیا ساختمان من قابلیت اجرای روف‌گاردن یا دیوار سبز را دارد؟

شرکت آبگون دیزاین باتجربه 6 ساله در زمینه اجرای انواع طرح‌های معماری داخلی و خارجی، طراحی ویلا کلاسیک و مدرن، بازسازی و نوسازی و همین‌طور طراحی رستوران‌های مدرن و سنتی با طرح‌ها و نقشه‌هایی که دارد می‌تواند شما را در این مسیر یاری نماید. این فعالیت‌ها همین‌طور در زمینه‌های ساخت انواع آبنما برای محیط داخلی و بیرونی، فضای سبز که خود شامل گرین وال و روف‌گاردن می‌شود و ... انجام می‌گردد. ضمن این که این مؤسسه سعی می‌کند که تمامی عملیات اجرایی خود را در زمینه‌های مختلف با کمترین قیمت ممکن و بالاترین نرخ جذابیت به مشتریان گرامی ارائه دهد.

2

طراحی ویلا منطبق با استانداردهای روز و کم‌هزینه

طراحی باغ ویلا یا عبارات این‌چنینی در روز مدام توسط مردمی که دوست دارند با هزینه کم صاحب یک ویلای جذاب شوند جستجو می‌شود. اما متأسفانه بسیاری از شرکت‌های مجری طرح یا هزینه زیادی از شما دریافت می‌کنند، یا اگر ارزان هستند تجربه‌شان آن‌قدر کم است که شما ترجیح می‌دهید هیچ‌وقت به سراغ آن‌ها نروید.

آبگون دیزاین البته با تضمین بهترین خدمات و مناسب‌ترین کیفیت به شما طراحی و ساخت ویلا مدرن و یا طراحی بر اساس سبک کلاسیک را ارائه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها جذابیت‌های منحصر به خود را دارند. کل پروژه در کمترین زمان ممکن انجام شده و در مقابل آن شما اقتصادی‌ترین انتخاب‌ها را خواهید داشت. در مقابل این اقتصادی بودن، تمامی استانداردهای مسکن‌سازی نیز رعایت می‌شود و پروژه شما صددرصد مطمئن و مقاوم در برابر انواع رخدادها و عوامل طبیعی محیطی خواهد بود. همین‌طور می‌توانید در فضای ویلای خود از جلوه‌های جذاب معماری داخلی و طراحی داخلی استفاده فرمایید.

شرایط اجرای فضای سبز در منازل مسکونی

امروزه زندگی ماشینی و پر از مشغله باعث شده است که بسیاری از ما توجه به‌سلامت جسم و روح خود نداشته باشیم. نتوانیم حداقل برای آخر هفته هم که شده فضای زندگی‌مان را از جلوه‌های شلوغ امروزی دور کنیم. در چنین شرایطی علم نوآورانه معماری و طراحی داخلی به ما ساخت انواع فضای سبز را پیشنهاد می‌کند. اما منظور از فضای سبز چیست؟

یکی از محبوب‌ترین آن‌ها روف‌گاردن یا دیوار سبز می‌باشد. در واقع به این صورت است که روی دیوار منازل مسکونی و تجاری پروژه گرین وال اجرا می‌شود و بر اساس مهندسی روز از گیاهان سرسبز که رشد خوبی دارند برای ساخت این دیوارها در فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، طراحی دیوار محوطه و همین‌طور طراحی دیوار انواع ویلا مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود. خوب گرین وال یکی از کم‌هزینه‌ترین پروژه‌های قابل‌اجرا است که مزایا و مفاد منحصر به خود را دارد. به‌راحتی به‌وسیله آن می‌توانید میزان چرخش اکسیژن فعال محل زندگی‌تان را بهبود ببخشید.

همین‌طور روف‌گاردن نیز گزینه جذاب دیگری است که روی پشت‌بام خانه‌ها، کف لابی یا کف حیاط و سقف پارکینگ اجرا می‌شود.

3

اجرای پروژه‌های محوطه‌سازی در ایران

هدف از محوطه‌سازی ارتقاء جلوه‌های بصری و همین‌طور زیباتر کردن محیط کار و زندگی برای انسان‌ها است. خوب دیگر مثل گذشته بسیاری از ما نمی‌توانیم آخر هفته به مسافرت برویم و در نتیجه فضای زندگی امروزی نیز خسته‌کننده بوده و روی روحیه انسان تأثیرات به‌شدت منفی می‌گذارد. ازاین‌رو تیم آبگون دیزاین مفتخر است که اعلام نماید در زمینه ساخت انواع روف‌گاردن و فضاهای سبز به سطحی بالا از تجربه رسیده است و بر اساس نیازها و سلایق طیف وسیعی از مشتریان نمونه کارهای زیادی به‌دست‌آمده است. شما می‌توانید با بهره‌گیری از ماکت‌ها و طرح‌های آماده و ایده‌های خلق شده نسبت به داشتن یک بام باغ جذاب، ساده، کم‌هزینه و درعین‌حال مفید اقدام کنید.

حتی در ادامه می‌توانید از فضای روف‌گاردن به‌عنوان یک حیاط‌خلوت استفاده کنید و اوقات فراغت و ساعت‌هایی از روز را در آن بگذرانید. در کنار این موارد امکان نورپردازی و ساخت آبنما نیز وجود دارد که در ادامه مفصلاً در این مورد صحبت می‌کنیم. شما حتی می‌توانید در فضای روف‌گاردن خود از انواع میز و صندلی، مبلمان شیک و جذاب، صندلی‌های چتردار، پاف‌ها و تاب راحتی و... استفاده فرمایید.

اجرای پروژه‌های آبنما با هزینه کم

علاوه بر زمینه‌های فعالیت عمرانی این مؤسسه در مورد ساخت و طراحی ویلا به سبک‌های مختلف و طراحی داخلی رستوران، آبگون دیزاین یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین جلوه‌های عناصر خلقت را نیز به خانه‌های شما می‌آورد. آبنما که انواع مختلفی دارد و چند سالی است در ایران به محبوبیت زیادی رسیده است. از آبنما صخره‌ای باغی، آبنما سنگی گرفته تا آبنما شیشه‌ای که بیشتر پروژه‌های آبگون دیزاین قابل‌اجرا در هر فضا و با هر متراژ و وضعیت بافت ساختمانی می‌باشد.

آبنما در واقع یک فواره مصنوعی است که ممکن است از آب راکد یا متحرک ساخته شود. این چرخش جریان آب که عنصر حیات‌بخش است موجب کنترل دمای فضا، ایجاد صوتی دلنشین و همین‌طور خارج کردن زندگی مدرن، سخت و بی‌روح شهری به یک فضای معنوی می‌شود. متریال ساخت و طراحی این آبنماها نیز بسیار کم‌هزینه، کم‌دردسر و بدون نیاز به ایجاد تغییرات کلی و مفصل در دکوراسیون خانه، هتل و یا رستوران است.

به‌راحتی می‌توانید آبنما را در هر محیطی اجرا کنید.

 

کدخبر: 744589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟