خرید اینترنتی باتری ماشین

باتری خودرو منبع اصلی برق خودرو است که توسط دینام و در زمان روشن بودن خودرو شارژ می‌شود. اگر باتری ماشین شارژ کافی نداشته باشد امکان استارت زدن و یا استفاده از قطعات برقی خودرو مانند چراغ، رادیو و غیره میسر نخواهد شد. در واقع اگر موتور خودرو را قلب آن بنامیم، قطعاً باید باتری را به مانند مغز خودرو تشبیه کنیم. باتری ماشین نوعی از باتری‌های قابل شارژ هستند که عمدتاً از نوع اسید-سرب می‌باشن. همان طور که گفته شد جهت استارت زدن، روشنایی و تأمین برق دیگر لوازم الکتریکی خودروها از آن استفاده می‌گردد.

باتری از قطعات کم استهلاک و کم دردسر خودرو است که در هر شرایط آب و هوایی‌ای کار می‌کند، اما در هر حال طول عمر مفیدی حدود 2 سال (در بهترین حالت) دارد. البته طول عمر انواع مختلف باتری متفاوت است و هر یک پس از گذشت زمانی سولفاته خواهند شد اما می‌توان با رفتارهای درست این طول عمر مفید را تا حد زیادی افزایش داد. نکته‌ مهم درباره‌ سلامت خودرو این است که بر سلامت سایر بخش‌های آن تاثیر مستقیم دارد و درصورت خوب کار نکردن به قطعات دیگر نیز آسیب وارد می‌کند.

WhatsApp Image 2021-09-22 at 12.56.59

باتری مولدی است که می تواند با تبدیل انرژی، انرژی الکتریکی تولید نماید. باتری خودرو 12 ولت و از 35 تا 100  آمپر ظرفیت دارد اما این ظرفیت بستگی به عواملی مانند: مساحت صفحات باتری، تعداد صفحات باتری، مقدار الکترولیت، قدرت الکترولیت، نو و کهنه بودن باتری و دمای کارکرد دارد

عمر یک باتری به ریزش مواد فعال صفحات آن در اثر انقباض و انبساط این صفحات که در طول فرآیند شارژ و دشارژ اتفاق می افتد بستگی دارد. دشارژ عمیق، گرما و لرزش مراحل تخریب آن را تسریع می کنند و عاقبت رسوب تشکیل می شود که سبب اتصال کوتاه خواهد شد. علت اصلی دیگری که باعث تخریب باتری ها می شود سولفاته شدن آنهاست.  هنگامی که باتری ها به صورت دشارژ انبار شوند یا برای بیشتر از ماه انبار شوند سولفات سرب صفحات را سخت و چگال می کند و توانایی شارژ شدن باتری کاهش می یابد و یا به طور کلی از بین می رود و مواد فعال صفحات، دیگر قابلیت تحمل جریان دشارژ را ندارند و باتری از کار خواهد افتاد. دشارژ عمیق باتریها معمولاً در زمان های نامناسب اتفاق می افتد، برای مثال بعد از روشن کردن خودرو توسط اتصال باتری به باتری احتمال وقوع آن بیشتر است.

انتخاب بهترین نوع باتری می تواند سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی باتری شود، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب باتری برای اتومبیلتان، مشخصات تعیین شده از طرف شرکت سازنده خودرو، میزان برق مصرفی خودرو، قدرت دینام برای شارژ، فضای موجود برای باتری را در نظر بگیرید یا با کارشناسان خرید باتری ماشین کیان باتری تماس بگیرید و از آنها برای انتخاب باتری مناسب برای خودروتان کمک بگیرید.

باتری های مخصوص خودرو، در تکنولوژی تولید، میزان ذخیره برق، CCA، RC و ابعاد فیزیکی با یکدیگر متفاوت هستند. توجه داشته باشید که تمامی باتری های مخصوص خودرو ۱۲ ولت هستند.

اما آنچه که در هنگام خرید باتری مهم است بدانید به شرح زیر است:

  • نوع باتری (سیلد یا اسیدشارژ)
  • آمپرساعت باتری (میزان ذخیره برق)
  • ابعاد باتری (طول و عرض و ارتفاع)
  • مکان قرارگیری قطب های مثبت و منفی باتری

شما با دانستن چهارمورد بالا، می توانید انتخاب خوبی در هنگام خرید باتری داشته باشید.

WhatsApp Image 2021-09-22 at 12.57.05

مزیت‌های خرید آنلاین باتری خودرو از کیان باتری

  • استفاده از پشتیبانی آنلاین و رایگان برای مشخص شدن آمپر و نوع باتری مناسب خودرو
  • فعالیت در تمامی ساعات شبانه روز
  • حمل و نصب رایگان
  • ارسال و نصب در کمترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت و زمان
  • بررسی فروشگاه های مختلف و یافتن مناسب ترن قیمت
  • مقایسه بین باتری های مختلف و انتخاب با کیفیت ترین باتری
  • انتخاب بهترین خدمات و گارانتی
  • نصب باتری در محل و تست آن
  • امکان انتخاب زمان مناسب برای نصب طبق برنامه روزانه شما

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی شبانه روزی در زمینه فروش سپاهان باتری، باتری صبا، باتری وایا و تمامی برندهای ایرانی و خارجی و ارائه انواع بهترین باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو پورشه کاین کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.  ما با ایجاد بستری امن، سفارش رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ ی فعالیت‌های خود در زمینه خدمات فروش باطری ماشین قرار داده ایم.

کدخبر: 722561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟