حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور

 تعدد منابع کنکوری سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. می توان گفت مهم ترین ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید به شکلی باید که تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. با شرایط حاکم بر جامعه وجود منبع آموزشی مناسب بیش از پیش احساس می شود. به همین منظور درقالب یک گزارش خبری  به بررسی حرف آخر پرداخته ایم تا انتها با ما همراه باشید.

به احتمال زیاد از دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر را شنیده باشید. موسسه ای که به صورت دیجیتال محتواهای آموزشی خود را ارائه می دهد و در این بین محبوبیت فراوانی میان دانش آموزان کنکوری کسب کرده است. اما راز موفقیت این مجموعه آموزشی در زمینه کنکور به دلیل سبک تدریس اساتید آن است. با یک نگاه اجمالی به تدریس اساتید این مجموعه به یک انسجام کلی در تدریس و ارائه محتوا می توان رسید. دومین مزیت آموزش این مجموعه استفاده از پویانمایی یا همان به تصویر کشیدن آموزش است که باعث می شود تا آنچه در ذهن مدرس می گذرد برای مخاطب به تصویر کشیده شود و همین موضوع سبب جذب و یادگیری آسان مطالب درسی خواهد شد و دیگر تفاوتی هم نخواهد داشت که داوطلب 10 سال از کنکور دور بوده یا تازگی فارغ التحصیل شده. مدتی است که سبک آموزشی حرف آخر گسترش یافته و محتوای آموزشی خود را از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم ارائه می دهد.

معرفی حرف آخر

موسسه علمی و آموزشی موسسه حرف آخر فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 آغاز کرده است. آموزش های این موسسه آموزشی بصورت نشر دیجیتال یا لوح های آموزشی همراه با کتاب کار ارسال می شود. مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری است که سابقه طولانی ای در امر آموزش در برنامه های تلویزیونی دارند. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمد شاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود. این موسسه آموزشی هر ساله رتبه برترهای زیادی را در برنامه های تلویزیونی معرفی می کند که در همین سال 99 می توان به رتبه های 6، 9، 12، 14 و ... اشاره نمود.

یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه کنکوری استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد استفاده از الگو و انیمیشن سبب شده تا مدت زمان آموزش موسسه  حرف آخر بسیار کمتر از حد معمول باشد و نتیجه دانش آموز بیشتر زمان خود را صرف تکرار و تمرین می کند که لازمه اصلی موفقیت در کنکور های جدید می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه کنید.

معرفی پروژه 6040

هرساله در اواسط دی ماه موسسه آموزشی حرف آخر اقدام به تولید محصولات پروژه 6040 می نماید. پروژه 6040 یک برنامه مطالعاتی که که شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است. در واقع در هنگام مطالعه برنامه بصورت 3020-3020 اجرا می شود یعنی در 30 روز اول دانش آموز آموزش کل دروس عمومی و 75 درصد دروس نسبتا آسان دروس تخصصی را می بیند و وارد 20 روز اول می شود که در این 20 روز دانش آموز 10 آزمون شبیه ساز کنکور را انجام میدهد که سوالات آن شامل صد در صد دروس عمومی و 75 درصد دروس تخصصی است برای این کار دانش آموز برای هر آزمون 2 روز وقت می گذارد که نصف روز به آزمونش را برگزار می کند و 1.5 روز به تحلیل و بررسی آزمونش می پردازد .

حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور

برای تحلیل و بررسی از  پاسخنما استفاده خواهد کرد که تمام تست های آزمون مربوطه بصورت جداگانه در پاسخ نما قرار داده شده است  و دانش آموز می تواند فقط تست هایی که در آن مشکل دارد را بررسی کند و یا کل آزمون مورد نظر را بررسی نماید. با تکنولوژی پاسخنما پاسخ به نمایش گذاشته می شود. یعنی ابتدا درسنامه تست را تدریس می کند سپس به حل تست می پردازد و دام های تستی و نکات تستی را به دانش آموز می آموزد. این سیستم آموزش محک نام دارد چرا که نصف روز دانش آموز خود را محک می زد و بعد 1.5 روز به خود کمک می کند تا به تسلط کافی برسد. در 30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید . این امر سبب می شود آزمون کنکور آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. شایان به ذکر است با این پروژه دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون و تمرین و تکرار را تمام می کند. در مطلبی با عنوان رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور در مورد این موسسه مفصل توضیح داده ایم.

آزمون های موسسه حرف آخر

یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات این موسسه آموزشی آزمون های موسسه حرف آخر می باشد که این آزمون ها بسته به بازه های زمانی مختلف  تولید می شود تا بتواند بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشد به طور کلی این آزمون ها شرایط برگزاری آزمون و کنکور را برای دانش آموزان تداعی می کند و سبب آمادگی آن ها برای کنکور می شود. مهم ترین ویژگی های آزمون های موسسه حرف آخر که آن را از آزمون های دیگر متمایز می سازد داشتن پاسخ نما به جای پاسخ نامه است که سبب درک درست و دقیق تست مورد نظر و یافتن مشکلات خود در حل تست می شود.

حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور

اگر بخواهیم آزمون های موسسه حرف آخر را طی یه سال مطالعاتی کنکور تقسیم بندی کنیم در کل با 3 نوع آزمون مواجه خواهیم شد؛ نوع اول آزمون 10 آزمون مبحثی حرف آخر نام دارد که در کنار پروژه صفر تا صد حرف آخر ارائه می شود. دومین آزمون این موسسه 20 آزمون جامع حرف آخر نام دارد و تفاوت آن با ده آزمون در بودجه بندی آن است. بیست آزمون جامع در انتهای آموزش توسط داوطلب حل خواهد شد اما ده آزمون مبحثی در هنگام آموزش تحلیل و بررسی می شود؛ یعنی دانش آموز هر طبق یک بودجه بندی خاص هر سری مباحثی را مطالعه خواهد کرد، یک ازمون از خود خواهد گرفت و این روند را ادامه خواهد داد. دسته سوم آزمون های حرف آخر 10 آزمون جامع نام دارد که گلچین شده سوالات بیست آزمون است و در ماه های پایانی به عنوان آزمون های حرف آخر ارائه خواهد شد.

دریافت 20 درصد از محصولات حرف آخر به صورت رایگان

موسسه حرف آخر برای تمام مقاطع 20 درصد از محصولاتش را به صورت رایگان و فقط با پرداخت هزینه ارسال در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. جهت بهره مندی از این هدیه کافیست عبارت «20 درصد» را به سامانه پیامکی موسسه یعنی 10002907 ارسال نمایید. کارشناسان تحصیلی با شما تماس می گیرند.

از طریق ارتباط با کارشناسان آموزشی می توانید مشاوره رایگان هم دریافت کنید. طرح های ویژه ای برای کنکورهای پیش رو در انتظار شماست. با هر سطح و پایه علمی که دارید پیمودن مسیر را برای شما آسان می کنیم.

تلفن های تماس سایت مرکزی حرف آخر برای خرید محصولات با تخفیف ویژه:

021-66576182

021-66576371

021-66572148

021-66566623

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

کدخبر: 637589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟