توزیع ۱۳۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت: قرارگیری در کنار مردم در شرایط سخت و بحرانی بیش از هر موضوعی بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است که به همین منظور اقدامات قابل توجهی به خصوص در ایام کرونایی انجام یافته و طبق آمار به دست آمده تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی توزیع شده است.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل که صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد حضرت خدیجه(س) در اردبیل سخن می گفت افزود: مساجد سنگری در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است که در این زمینه باید از ظرفیت مساجد در تمامی عرصه‌ها به نحو احسن استفاده شود و این موضوع در جامعه نیز نیازمند فرهنگ‌سازی است.

او گفت: باید از ظرفیت مساجد برای مقابله در برابر تهاجمات نرم دشمنان استفاده شود و همچون سنگری پایدار در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است و از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه مردم‌یاری و مردم‌داری است که درصدد هستیم در کنار همدیگر و وحدت و همدلی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی نیز بهترین راه نزدیکی به خداوند را خدمت صادقانه به مردم می‌دانست و به همین خاطر ما نیز باید به عنوان یک الگوی مهم و اساسی در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم حضور یافته و با همراهی مومنانه مردم حسینی و ولایتمدار استان کمک به اقشار مختلف جامعه را رقم بزنیم.

او گفت: عزت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با جانفشانی و مجاهدت در برابر جنگ نابرابرانه دشمنان ایستادگی کردند و ساخت مساجد را به عنوان یک نقطه عطف با هدف گسترش اقدامات فرهنگی استان در دستور کار قرار داده‌ایم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و دارای اولویت است.

 

کدخبر: 760003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟