با مدیریت جهادی، گام‌های عملی برای محرومیت‌زدایی برداشته شود

به گزارش رکنا از رشت،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت 741 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی گیلان (فاز دوم) که با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، نام این سردار جبهه مقاومت و الگوی بصیرت انقلابی را با سازندگی عجین شده، ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قدرت سازندگی و جریان‌سازی داشت، افزود: ایشان با مدیریت جهادی و اعتقاد به سازندگی، غبار محرومیت را از چهره محرومان زدود.

استاندار گیلان بر لزوم تداوم سیره اخلاقی و عملی سردار سلیمانی تاکید و اضافه کرد: باید با هم افزایی و تعامل بین بخشی، در جهت خودکفایی محرومان گام برداشت.

وی ارائه خدمت به محرومان را توفیقی برای مسئولان خواند و افزود: انقلاب اسلامی بر پایه خدمت‌گذاری به محرومان، بنا نهاده شده و امام راحل بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی نیز همواره بر حمایت از مستضعفان تاکید داشت.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دستگاه‌هایی همچون سپاه، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان در جهت تعالی کشور و محرومیت زدایی پایه‌گذاری شده‌اند، گفت: باور دارم که باید از تمامی ظرفیت‌ها درجهت محرومیت‌زدایی استفاده کرد .

دکتر عباسی خاطرنشان ساخت: امروز دشمن با تمام توان و تجهیزات، جهت ضربه به نظام اسلامی و جبهه مقاومت تلاش می‌کند و تحریم های اقتصادی کشورمان، نمونه ای از این امر است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم فعالیت خود را درحالی آغاز کرد که شرایط اقتصادی کشور با بحران‌های جدی مواجه بود و این مسئله باعث شده تا امروز کشورمان با هزینه ای گران اداره شود.

دکتر عباسی با بیان اینکه نگاه رئیس‌جمهوری، همسو با منویات رهبر معظم انقلاب است،گفت: به‌عنوان نماینده دولت، شعارها و اهداف راهبردی دولت مردمی سیزدهم را پیگیری می‌کنم.

وی با تقدیر از اقدامات بسیج سازندگی در مسیر توسعه و تعالی کشور افزود: بسیج سازندگی اقدامات موثری را در نقاط مختلف کشور با صرفه اقتصادی به انجام رسانده که این خود مصداق مدیریت جهادی است.

استاندار گیلان بر لزوم شناسایی علت فقر و آسیب‌های اجتماعی و نیز ارائه راهکارهای عملی برای حل آن تاکید و بیان کرد: باید به کمک دلسوزان از محرومیت، جلوگیری و روند توسعه را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و ملی دنبال کنیم.

در فاز اول طرح ساخت مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، یک هزار واحد احداث شده و امروز، آیین اختتامیه فاز دوم این طرح با ساخت 741 واحد برگزار شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 758848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟